Po 21 dneh glasovanja za 21 evropskih destinacij je Maribor z več kot 68.600 zbranimi glasovi prehitel mesta, kot so Dunaj, London in København ter tako osvojil tretje mesto na tekmovanju organizacije European Best Destinations za najboljšo evropsko destinacijo letošnjega leta. Pred štajersko prestolnico sta se uvrstili le še najboljša Varšava in drugouvrščene Atene.
Drugo največje slovensko mesto je pometlo s konkurenco, ki so jo predstavljale kulinarične destinacije, kot so Rim, Porto in Pariz – zdaj se lahko pohvali tudi z nazivom najboljše evropske kulinarične destinacije.
Na spletnih straneh European Best Destinations je bilo skupno sicer oddanih 686.000 glasov iz 178 držav. 48 odstotkov glasov je prispelo iz Evrope, 52 odstotkov pa z drugih celin. Za Maribor so v največji meri glasovali v Združenem kraljestvu (28 odstotkov glasov), ZDA (13 odstotkov), Nemčiji (11 odstotkov), Avstriji (devet odstotkov), Franciji (šest odstotkov) in Italiji (5,4 odstotka).
Mariborski zavod za turizem je v času glasovanja izvajal digitalno kampanjo z naslovom Vote for Maribor (Glasuj za Maribor), v kateri so med drugim navedli Maribor kot Evropsko prestolnico kulture, skrbnika najstarejše trte ter odlično kulinarično destinacijo in destinacijo za dejavnosti na prostem.
"Znova smo pokazali, da se lahko kosamo s prestolnicami"
Po besedah Zavoda za turizem Maribor razglasitvi rezultatov sledi intenzivna mednarodna promocija sodelujočih destinacij, ki vključuje tudi medije, kot so Forbes, Conde Nast Traveller, National Geographic, Corriere Viaggi, Yahoo in Geo. "Potencialni doseg platforme European Best Destinations je več kot 400 milijonov popotnikov in predstavnikov zainteresirane javnosti z ocenjeno marketinško vrednostjo več kot 1,6 milijona evrov," so zapisali.
Direktor zavoda Jure Struc je poudaril, da so z uvrstitvijo med tri najboljše evropske destinacije letošnjega leta dosegli glavni cilj – širši evropski in svetovni javnosti predstaviti Maribor kot odlično turistično destinacijo. "Znova smo pokazali, da se lahko kosamo s prestolnicami," je povedal mariborski župan Saša Arsenovič in poudaril, da je uspeh dosežek razvoja celotne regije ter povezanosti vseh ključnih partnerjev.
Lani je naziv najboljše destinacije v Evropi osvojila Ljubljana, kar je mestu po navedbah Turizma Ljubljana prineslo izjemno promocijo v vrednosti več kot deset milijonov evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje