V Mariboru je bilo lani 256.470 prenočitev in 103.502 prihodov gostov, kar je precej več kot leto prej – medtem ko je bilo prenočitev za 32 odstotkov več kot leta 2020, je bilo prihodov gostov za kar 43 odstotkov več. Čeprav so domači gostje ustvarili 21 odstotkov prenočitev, so za večji obisk z 79 odstotki poskrbeli tuji, največ tovrstnih turistov je bilo iz Nemčije, Srbije, Poljske, Italije in Avstrije.
Povprečna doba bivanja je bila 2,5 dneva, največ prenočitev je bilo v juliju, avgustu in oktobru. V času božično-novoletnih praznikov je bila zasedenost ponudnikov hotelskih namestitev več kot 75-odstotna, na Pohorju celo 90-odstotna. Mariborski turistično-informacijski center je lani obiskalo 25 odstotkov več, Hišo Stare trte pa 67 odstotkov več turistov kot pred dvema letoma, obisk je bil večji predvsem zaradi prihoda tujcev.
Na območju Mestne občine Maribor naj bi bilo sicer unovčenih za 40 odstotkov več turističnih bonov iz leta 2020 kot leto prej. Ker je vlada zaradi epidemije covida-19 državljanom lani podelila nove bone in podaljšala veljavnost tistih iz leta 2020, so na Zavodu za turizem Maribor glavnino promocijskih dejavnosti izvajali na domačem trgu. Število sledilcev na njihovih družabnih omrežjih Visit Maribor je tako zraslo za 20 odstotkov, z digitalnim oglaševanjem pa so dosegli 1,6 milijona uporabnikov oziroma več kot 18 milijonov prikazov oglasov.
Na poti k prihodnosti
Zavod za turizem Maribor je drugo največje slovenske mesto in širšo destinacijo lani predstavljal na več dogodkih, ki so potekali v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji, Švici, državah Beneluksa, Srbiji, na Češkem, Madžarskem in Slovaškem. Kot osrednjo predstavitveno dejavnost so seveda izpostavili predstavitev mesta na svetovni razstavi Expo 2020 v Dubaju.
V času dubajske predstavitve je sicer zavod v Atenah za doživetje zgodbe najstarejše trte na svetu skozi virtualna očala v kategoriji digitalizacije v trajnostnem kulturnem turizmu na poti k pametnim destinacijam prejel prvo nagrado Evropske mreže za kulturni turizem.
Pokrajinski muzej Maribor sicer po novem krasi tudi interaktivna miza, ki predstavlja značilne jedi in prehranjevalne navade skozi stoletja, pri Sveti Trojici v Slovenskih goricah pa je bil v okviru projekta ustvarjen video mapping z zgodbo kraja, ki se predvaja na pročelje cerkve s samostanom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje