A švedski bifeji elitnih newyorških restavracij so lenobna opoldanska srečanja spremenili v orgije čezmernega vdajanja butajoči glasbi s kabaretnimi plesalkami in petmestnimi pivskimi računi.
Pijanski brunchi (gre za izraz, nastal s sklopljenjem angleških besed za zajtrk in kosilo, op. a.) sicer niso nekaj novega. Navdih zanje je prišel iz sredidnevnega razvrata na plaži Pampelonne v St.-Tropezu, kamor smetana prispe v svojih ferrarijih ali na jahtah.
Stvar se je v začetku devetdesetih let preselila v restavracijo Le Bilboquet na Upper East strani Manhattna, od tam pa se leta 2008 razširila na lokale, kot sta Merkato 55 in Bagatelle, v trendovskem okrožju nekdanjih klavnic.
Kimina zabava
A zdaj so ti brunchi prerasli same sebe in se iz manjših lokalov preselili v najbolj "in" nočna kluba Lavo in Ajna, ki se zdaj med seboj merita, kdo bo postregel z večjimi bakanalijami. Noah Tepperberg, lastnik Lava, stoji sredi svoje kletne kuhinje, obkrožen s kuharji, ki pripravljajo "strupena jabolka" za zabavo Kim Kardashian za noč čarovnic. Na italijansko obarvanem jedilniku se znajdejo še pica margerit za 21 dolarjev in limonini vaflji z ricotto za 19 dolarjev.
Nadstropje višje gostje v kostumih plešejo na mizah in stolih ob zvokih Jay-Z-ja in Kanyeja Westa. Klientela vključuje sina mongolskega dostojanstvenika, šest potomcev mehiških denarnih mogotcev in najmanj enega supermodela. Po zraku letijo konfeti in umetna megla. Ura je 15.00. "Ljudje vstopijo in pravijo, ne morem verjeti, da se to dogaja zdaj," razlaga Tepperberg.
Omleta za 2.500 dolarjev
V Ajna Baru v okrožju klavnic so ekstravagantno, francosko navdahnjeno brunchevsko zabavo organizirali oktobra. Šampanjec je tekel v potokih (dobesedno), DJ je vrtel Robyn, Calvina Harrisa in Oasis, od nekod pa so iz umetne megle vzniknili plesalci v oranžnih kopalkah. Bife ponuja z nutello polnjene rogljičke (12 $) in naravnost perverzno omleto iz nojevega jajca s foie gras, jastogom, tartufi in kaviarjem (2.500 $). Cena steklenice šampanjca se začne pri 500 dolarjih.
Pred restavracijo stoji ob svojem astonu martinu mlad mož z barvo na obrazu. "Mi smo 1 odstotek," pove povsem hladnokrvno. "Razumem, da je v teh časih veliko ljudi, ki jih pestijo težki časi," razlaga Daniel Koch, promotor, ki je pomagal pri uvajanju tovrstnih zabav. "A kar želiš storiti s svojim denarjem, je tvoja stvar."
In brunchevski razvrat ne kaže nobenih znakov iztrošenja. Mondrian SoHo začenja v svoji restavraciji Imperial No. Nine ta mesec s svojimi Scene Sundays, v Las Vegasu je originalni Lavo pred tedni začel s šampanjskimi brunchi. Podobnih dogodkov so priljubljeni tudi v Bostonu, Los Angelesu in Washingtonu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje