Mariborska občina je skupaj s projektnimi partnerji Regionalno razvojno agencijo (RRA) Podravje-Maribor, turistično agencijo Pohorje turizem in Hortikulturnim društvom Maribor na štirih lokacijah postavila različno urbano opremo, med drugim klopi, fototočke, stojalo za kolesa in informacijske table ter igrala, ki z izobraževalno, izkustveno in doživljajsko noto bogatijo prostor od Habakuka do Cerkve sv. Bolfenka.
Zaradi potenciala, ki ga ima celotno območje Mariborskega Pohorja, so pripravili elaborat celovite ureditve tega prostora. Za potrebe razvoja kadra so oblikovali program edukacije in osveščanja o vsebinah Mariborskega Pohorja ter izvedli delavnice za turistične vodnike, hkrati pa oblikovali model programa vodenih doživetij za tri ciljne skupine.
Projekt sta sofinancirala država in Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja. Vreden je dobrih 105.000 evrov, pri čemer je lastni vložek mestne občine znašal nekaj manj kot 42.500 evrov.
Kot poudarjajo v RRA-ju Podravje-Maribor, je delež površine Mestne občine Maribor na Pohorju v primerjavi s celotnim Partnerstvom za Pohorje le slaba 2,5 odstotka, a hkrati predstavlja skoraj 46 odstotkov prebivalcev. To predstavlja velik izziv v smeri oblikovanja turistične ponudbe za domačine in turiste.
"Z novostmi sledimo tako razvojni kot tudi turistični strategiji partnerstva po ohranjanju zelene oaze Pohorja," je na novinarski konferenci povedal mariborski župan Saša Arsenovič.
Partnerstvo ves čas od nastanka koordinira RRA Podravje-Maribor, njen direktor Uroš Rozman pa je danes poudaril, da je Pohorska vzpenjača lani na Pohorje prepeljala 333.000 potnikov, število obiskovalcev pa je še bistveno višje, če k temu prištejejo dnevne in vikend obiskovalce ter turiste. "Dejstvo je, da gre za eno bolj obiskanih mariborskih točk, ki je potrebovala nove vsebine. Z oživitvijo nekaterih točk smo na začetku poti. Z oblikovano programsko nalogo, ki je identificirala celoten potencial, smo postavili tudi temelje za privabljanje investitorjev za vlaganje v turistično infrastrukturo na Pohorju," je dodal Rozman.
Ob omenjenih naložbah so v projektu velik poudarek dali tudi pripravi vsebin, ki bodo pripomogle k oblikovanju vodenih doživetij za različne ciljne skupine ter hkrati programa, s katerim želijo osveščati o vsebinah območja. Kot je povedala Ilona Stermecki iz agencije Pohorje turizem, bodo oblikovali model za razvoj turističnih produktov oziroma vodenih doživetij Destinacije Bolfenk.
Da bi pohorsko naravo približali čim večjemu številu ljudi, so skupaj s Hortikulturnim društvom Maribor pripravili tudi gozdni vrt, na katerem so zasajene tipične rastline Pohorja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje