Spominki, ki jih prodajajo na barcelonskih ulicah, imajo zelo širok razpon: od izdelkov, ki črpajo navdih iz del tamkajšnjih umetnikov, kot so Picasso, Gaudi ali Miro, do širokokrajnih mehiških sombrerov in posterjev nogometašev, kot je Lionel Messi. A "zadnji krik" so spominki v obliki brošk in magnetov za hladilnike, na katerih je upodobljena manj bleščeča stran Barcelone. Mestne oblasti so zdaj prepovedale njihovo prodajo v muzejskih trgovinah.
"Ne pustite jim, da nas utišajo"
Broške so namreč prodajali tudi v modernem centru sodobne umetnosti Macba, ki ga je zasnoval ameriški arhitekt Richard Meier, in v Barcelonskem zgodovinskem muzeju. Zdaj pa so mestne oblasti tema dvema ustanovama naložile, naj takih spominkov ne prodajajo več, saj naj bi škodili turistični industriji mesta. Od podjetja, ki upravlja obe muzejski trgovini, zahtevajo tudi pojasnilo, zakaj so broške sploh uvrstili v prodajni program.
Ustvarjalca brošk, arhitekt Arcadi Royo in oblikovalka Margalida Montoya, pravita, da ta prepoved škoduje ugledu Barcelone kot strpnega mesta, in sta trgovine, ki jih ne upravljajo mestne oblasti, pozvala, naj se množično založijo z broškami in magneti. "Ne pustite jim, da nas utišajo. Postavite se v bran svobodi izražanja in kritike s smislom za humor," sta povedala.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje