Brezplačne vozovnice so le eden izmed ukrepov, s katerimi se bodo skušali pri Qantasu oddolžiti svojim potnikom, pravi Adam Joyce. Foto: EPA
Brezplačne vozovnice so le eden izmed ukrepov, s katerimi se bodo skušali pri Qantasu oddolžiti svojim potnikom, pravi Adam Joyce. Foto: EPA

Ukrep, ki ga je družba sprejela preteklo soboto zaradi stavke zaposlenih, je povzročil veliko škodo, Qantas naj bi prizemljitev letal vsak dan stal 20 milijonov dolarjev, zaradi odpovedi domačih in mednarodnih letal pa je na letališčih po vsem svetu ostalo okoli 70.000 ljudi.

Izvršni direktor družbe Alan Joyce je danes sprožil obširno kampanjo za povrnitev zaupanja v letalsko družbo. Vsem potnikom, ki so pretekli teden zaradi kaotičnega dogajanja ostali brez poletov, je obljubil zastonj povraten polet znotraj Avstralije ali med Novo Zelandijo in Avstralijo.

Okoli 100.000 brezplačnih vozovnic bodo do 14. decembra razdelili, potniki pa bodo imeli dve leti časa, da vozovnico tudi izkoristijo.

Potniki: S Qantasom ne bomo več leteli
Poteza o prizemljitvi flote zaradi stavke se je izvršnemu direktorju družbe Alanu Joycu obrestovala, saj se je vmešala država in pristojni regulator je odločil, da se stavka prekine za 21 dni. Po drugi strani pa so jezni potniki napovedovali, da s Qantasom ne bodo več leteli, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Težave družbe so se še poglobile, ko je zaradi težav z motorjem pred dnevi v Dubaju zasilno pristal Qantasov airbus A380. Incident je spomnil na dogodke pred letom dni, ko je zaradi eksplozije motorja na enem izmed Qantasovih airbusov za nekaj časa na tleh ostala celotna flota teh letal.