Letalo, ki je bilo z 258 potniki in 25 člani posadke iz Singapurja na poti v London, je po približno dveh urah in pol leta s tremi motorji zasilno pristalo. Pilot je moral namreč štiri ure po vzletu izključiti enega od štirih motorjev, saj je na njem zaznal nepravilnosti pri količini olja.
Leto dni od prizemljitve airbusov A380
Nesreča se je zgodila natanko leto dni po tem, ko je moral Qantasov airbus A380 zaradi eksplozije enega od motorjev zasilno pristati v Singapurju. Preiskava je takrat pokazala, da so bile težave posledica drgnjenja slabo nameščene komponente motorja ob steno cevi, ki v motor dovaja gorivo, zaradi česar so nastale razpoke. Temu je sledilo puščanje goriva in nato požar, ki je poškodoval motor.
Takrat so pri Qantasu začasno prizemljili vse svoje airbuse A380, da je lahko proizvajalec motorjev, britanski industrijski konglomerat Rolls-Royce, zamenjal sporni del motorja. Rolls-Royce je moral Qantasu izplačati tudi 95 milijonov avstralskih dolarjev (približno 70 milijonov evrov) odškodnine.
Tiskovna predstavnica Qantasa je za BBC zagotovila, da incidenta nista povezana, da bodo ob tokratni napaki ustrezno ukrepali, in pojasnila, da inženirji že pregledujejo, kaj je povzročilo napako na motorju.
Na letalu, ki je moralo zasilno pristati, je bil tudi igralec in pisatelj Stephen Fry, ki je prizemljitev spremljal na svojem profilu na Twitterju .
Spor z zaposlenimi prizemljil celotno floto
Prejšnji teden se je vodstvo Qantasa zapletlo tudi v spor z zaposlenimi zaradi nestrinjanja glede plač in delovnih razmer v družbi. Temu je sledila prizemljitev celotne flote letal za domače in mednarodne polete za ves teden, vsak dan prizemljitve letal pa je družbo stal 20 milijonov dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje