Pivske terme so zadnji češki turistični hit, koncept oglaševanja pa poudarja terapevtske učinke. Ideja se je porodila lastniku pivovarne v bližini mesta Chodova Plana, ki se je poleg ustekleničenega piva turistom v sklopu svojega novega hotela odločil ponuditi še edinstvene pivske kopeli v katerih ni kemikalij, poroča hrvaški Bljesak.
Na koga ciljajo Čehi?Ciljna skupina so predvsem poslovneži, torej bogate stranke, v vabo pa naj bi najbolje ugriznili Rusi, saj so se ti izkazali kot najpogostejši obiskovalci. Začetek poslovanja mladi manager Mojmir Prokes ocenjuje kot izredno uspešen, čeprav se v bližini njegovih term nahaja še šest termalnih počivališč, zanimivo pa je, da je lastnik dovoljenje za delo dobil potem, ko je zdravnik ugotovil, da je mera polovica piva in polovica vode zdrava za ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje