Tudi z zdaj že slovitim napisom "I feel Slovenia" (Čutim Slovenijo) skuša Slovenska turistična organizacija pojasniti, da želi nekaj mesecev pred začetkom predsedovanja EU-ju izkoristiti priložnost za večanje prepoznavnosti Slovenije v središču EU-ja.
Na plakatu je prepoznavna podoba blejskega jezera s sporočilom »99 minutes away, a lifetime to remember«, ki opozarja, da je Slovenija od Bruslja oddaljena le slabi dve uri poleta, a v spominu ostane za vedno.
Najem oglasnega prostora za plakat, velik osemdeset kvadratnih metrov, je bil sklenjen za obdobje enega leta, in sicer do 31. avgusta leta 2008. Cene za najem niso sporočili, menda pa bo plakat videlo kar 20 milijonov ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje