Slogan so ministri potrdili že februarja, končno podobo pa dobiva tudi grafika. Jedro znamke je zelene barve. Ta po besedah direktorja direktorata za turizem Marjana Hribarja izraža ravnotežje med umirjenostjo narave in prizadevnostjo Slovencev, uporabljali pa bi ga na vseh ravneh in področjih, saj bi le tako lahko pomagal pri krepitvi naše prepoznavnosti.
Naloga urada za komuniciranje je, da pripravi celovito komunikacijsko strategijo za trženje znamke. Napovedujejo jo do konca meseca.
Slovenci smo si do zdaj najbolj zapomnili akcije z lipovim listom in vse poznano "legendarno reklamo". Lipov list so nato zamenjale rožice, kasneje pa so hoteli to zamenjati z neposrečenim likom, ki je bil mešanica srca in triglava. "Je kot vabilo na krvodajalsko akcijo," je bilo nemalokrat slišati.
Nov slogan nima ne listov, ne rožic in ne "krvi". Zelena barva nas bo predstavljala že med predsedovanjem, kar je po mnenju Anžeta Logarja, v. d.-ja direktorja urada za komuniciranje, odlična priložnost za trženje. Logar je napovedal tudi ustanovitev medresorske skupine za tehnično izvedbo načrta trženja.
Z novim sloganom se je Slovenija že predstavila na začetku tedna na svetovni turistični borzi v Londonu.
M. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje