Slovenija bo med 8. in 12. marcem 2017 nastopila kot partnerica kongresnega dela, t. i. Convention & Culture Partner turistične borze v Berlinu.
Ob imenovanju Slovenije za partnerstvo Convention & Culture Partner je David Ruetz, direktor ITB Berlin, izrazil veselje, da bo prav Slovenija kot mlada država v vzponu partnerica borze v letu 2017. Pri tem je našo državo izpostavil kot stičišče različnih kulturnih vplivov, ki je vplivalo na oblikovanje edinstvenih značilnosti naše dežele, kar navdušuje vse več obiskovalcev Slovenije in dodal: "Prepričani smo, da bo nastop na ITB Berlin za Slovenijo pomenil dodatni vzgon."
Slovenija in slovenski turizem se bosta na borzi ITB Berlin 2017 v organizaciji STO-ja predstavila v okviru številnih konferenčnih dejavnostih in kulturnem programu ter na stojnici I FEEL SLOVENIA, katere nosilna tematika bosta kultura in naravna zdravilišča. Tako bo Slovenija v okviru ITB Berlin 2017 že tradicionalno predstavitev turizma na slovenski stojnici bistveno nadgradila z dejavnostmi partnerstva v okviru kongresnega dela ITB.
Vrsta konferenčnih in kulturnih dejavnosti v okviru borze bo potekala s predstavitvijo Slovenije kot partnerice Convention & Culture Partner, kar je za našo državo, predvsem pa za slovenski turizem, veliko priznanje in velikega pomena, saj organizatorji borze za partnerstvo na borzi ITB Berlin izbirajo med najprivlačnejšimi in aktualnimi turističnimi destinacijami z vsega sveta.
"Priznanje za slovenski turizem"
Direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak je povedala, da je to partnerstvo veliko priznanje za Slovenijo in pomeni odlično priložnost za povečanje prepoznavnosti Slovenije kot privlačne zelene, aktivne in zdrave destinacije, s poudarkom na njenem trajnostnem razvoju in bogastvu slovenske kulture. Dodala je: "Na Slovenski turistični organizaciji smo za leti 2018 in 2019 že določili dvoletno osrednjo tematiko na področju trženja, to je kultura. Predstavitev Slovenije kot trajnostnemu razvoju zavezane države z bogato kulturno ponudbo na borzi ITB Berlin tako dodatno pridobiva pomen in težo, saj bo deležna velike strokovne in medijske pozornosti. Zaveza k trajnostnemu razvoju in kultura sta tudi v skladu s ključnimi motivi izbire Slovenije kot ciljne destinacije nemški gostov – narave kot osrednjega motiva prihoda ter obiska slovenskih mest in krajev, kjer nemški gostje spoznavajo slovensko kulturo in zgodovino."
Turistična borza ITB Berlin ima letno približno 10.000 razstavljavcev, hkrati pa predstavlja tudi pomemben medijski dogodek, saj borzo obišče več kot 6.000 novinarjev, od tega približno četrtina iz tujine.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje