K temu je po mnenju ECC-ja pripomogel položaj Evrope kot svetovne sile v načrtovanju in gradnji ladij. Največ ladij v svoje marine pritegnejo pristanišča v Italiji, tej sledi Španija, na tretjem mestu pa je Grčija.
Po nekaterih podatkih je celotna križarska industrija gradnji in vzdrževanju v Evropi leta 2006 namenila 4,1 milijarde evrov. Konec istega leta so imele evropske ladjedelnice pogodbo za graditev 36 potniških križark, vrednih 14,9 milijarde evrov, ki naj bi na morje zaplule do leta 2011. Z rastjo križarske industrije so povezane tudi nove zaposlitve. Tako je bilo leta 2006 v tej industriji v vsej Evropi zagotovljenih 225.586 zaposlitev, kar je 20 odstotkov več kot leta 2005, ko so zabeležili 180.000 zaposlitev.
Več kot podvojeno povpraševanje po križarjenju
Po ECC-jevem poročilu je bilo v letu 2006 v Evropi 44 evropskih ladjarskih družb s 118 ladjami in zmogljivostjo 51.300 potnikov, preostalih 47 ladjarskih družb z zmogljivostjo 51.300 potnikov pa so v Evropi razvile neevropske družbe. Kot kažejo podatki, se je med letoma 1995 in 2005 povpraševanje po križarjenjih povečalo s 5,7 milijona na 14,4 milijona potnikov. V tem desetletju se je število Evropejcev, ki so se odpravili na križarjenje po vsem svetu, več kot potrojilo, in sicer z enega milijona v letu 1995 na 3,4 milijone leta 2006.
Obetavne napovedi
Do leta 2010 napoveduje ECC iz evropskih držav več kot 4,1 milijona križarskih potnikov, do leta 2015 pa naj bi število naraslo na 5,1 milijona.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje