Letos bo 10 milijonov evrov namenjenih promociji slovenskega turizma. Foto: MMC RTV SLO
Letos bo 10 milijonov evrov namenjenih promociji slovenskega turizma. Foto: MMC RTV SLO
Sankt Peterburg
Že letos bo mogoče v Sankt Peterburg in nazaj s čarterskim poletom. Foto: EPA

V. d. direktorja direktorata za turizem na ministrstvu za gospodarstvo je po seji sveta za turizem v Ljubljani pojasnil, da se že končujejo pogovori z določenimi novimi in obstoječimi letalskimi operaterji.

Za letos je že napovedal nove čarterske linije s Sankt Peterburgom in druge. "Poudarjeno bo trženje na glavnih emitivnih evropskih trgih, nadaljevati moramo z investicijskim ciklusom. Pred nami je zaključek še zadnjega projekta, ki je bil rakrana slovenskega turizma - uspešno smo pripeljali do konca projekt Rimske toplice. Treba je samo treba nadaljevati v luči večje konkurenčnosti," je še dodal Hribar in kot trenutno najbolj nekonkurenčne izpostavil prav letalski sektor, vključenost kulturne dediščine v turistične produkte in kulturni turizem.

10 milijonov za promocijo slovenskega turizma
"Pripravljata se dva nova projekta, ki naj bila pod zaščito svetovne kulturne dediščine," je dejal in pojasnil, da je v letošnjem proračunu turizmu namenjenih 42 milijonov evrov, od tega jih bo 10 namenjenih za promocijo slovenskega turizma, preostala sredstva pa za nadaljevanje investicijskega ciklusa v okviru črpanja sredstev evropskih skladov. Slovenija se bo osredotočila na promocijo v severni Italiji, Avstriji in Nemčiji ter v Rusiji in v državah vzhodnega Balkana, je še pojasnil.

Prvi trije meseci "navdajajo z optimizmom"
Sicer pa Hribar prve tri mesece letošnjega leta z vidika turizma ocenjuje kot dobre: "Številke v prvih treh mesecih nas navdajajo z optimizmom in so dobra osnova za leto, ki prihaja." Svet je ministrstvo za gospodarstvo zadolžil, da pripravi načrt kratkoročnih ukrepov za razvoj slovenskega turizma in da zbere odprta vprašanja ter poskuša najti odgovore znotraj resorjev do prihodnje seje, ki bo najverjetneje pred glavno poletno turistično sezono ali takoj po njej.

Predsednik upravnega odbora turistično-gostinske zbornice Danilo Daneu je izpostavil, da se tudi v slovenskem turizmu še vedno čuti vpliv svetovne gospodarske krize. "Izzivi za slovenski turizem so veliki. Na osnovi današnjega sestanka je možno s sklepi in usmeritvami graditi novo strategijo," je dejal po seji.