Med tistimi, ki so gledali CNN, se je oglasa po opisu spomnilo 16 odstotkov vprašanih. Foto: RTV SLO
Med tistimi, ki so gledali CNN, se je oglasa po opisu spomnilo 16 odstotkov vprašanih. Foto: RTV SLO

Raziskava o učinkovitosti oglaševanja Slovenije na CNN-u je bila predstavljena ob koncu devetega slovenskega turističnega foruma.

Med raziskavo so merili predvsem vpliv na namen obiska Slovenije in na obisk spletnih strani Slovenske turistične organizacije. Deset odstotkov vprašanih se je oglasa spomnilo, največ jih je bilo v Nemčiji, najmanj pa v Italiji.

Med tistimi, ki so oglas prepoznali, je bilo sedem odstotkov takih, ki jih je oglas prepričal, da si ogledajo spletno stan STO-ja. S tem da jih je oglas spodbudil k obisku Slovenije, se je strinjalo 16 odstotkov vprašanih, 60 odstotkov pa oglas ni spodbudil k obisku Slovenije.

Raziskava o gledanosti oglasov, ki so bili na televizijski mreži CNN predvajani maja in junija ter septembra in oktobra, je potekala med Italijani, Nemci, Britanci in Francozi. V vsaki državi so anketirali 2.000 ljudi. Raziskavo je opravila agencija Gral Iteo.