Natečajna izbira bo po CNN-ovem oglasu nov poskus poenotenja in povečanja prepoznavnosti Slovenije kot blagovne znamke. Foto: RTV SLO
Natečajna izbira bo po CNN-ovem oglasu nov poskus poenotenja in povečanja prepoznavnosti Slovenije kot blagovne znamke. Foto: RTV SLO

Rezultat razpisa bo znan do konca septembra, ko bo komisija pregledala in ocenila predloge. Komisijo sestavlja šest predstavnikov vlade in štirje zunanji sodelavci, in sicer minister za zunanje zadeve Dimitrij Rupel, minister za kulturo Vasko Simoniti, minister za gospodarstvo Andrej Vizjak, vodja službe vlade za evropske zadeve Janez Lenarčič, državni sekretar v kabinetu predsednika vlade Aleksander Zorn, vodja Urada vlade za informiranje Gregor Krajc, oblikovalka Tanja Radež, etnolog Janez Bogataj in podjetnika Japec Jakopin ter Aleš Kristančič.

Vladni urad za informiranje je objavil razpis za logotip in slogan Slovenije, ki naj bi državo predstavljala na vseh družbenih ravneh. Izbrani rešitvi bosta po mnenju naročnika predstavljata priložnost, da se Slovenija svetu predstavi kot mlada, urejena in moderna država, ki se lahko pohvali tudi s čudovito naravo, z bogato kulturno dediščino in s pestro zgodovino. Dozdajšnji logotip, rožice, so zamenjali z zastavo že v reklamnem spotu na CNN-u.

Odpiranje ponudb bo v torek, 5. septembra 2006, ob 10. uri v prostorih Urada Vlade RS za informiranje v sejni sobi v 1. nadstropju in ne bo javno. Prva nagrada za izbrani slogan in prva nagrada za izbrani logotip znašata vsaka 700.000 SIT.