Prenovljen logotip je grajen iz treh osnovnih enot: enostavne, a močne tipografije, simbola in okvirja, pojasnjuje kreativni direktor pri oglaševalski agenciji Aritmija Goran Radinović. Njihova želja je, da to znamko v prvi vrsti osvojijo Mariborčani, saj so najboljši ambasadorji te destinacijske znamke prav prebivalci Maribora.
Direktorica Zavoda za turizem Maribor - Pohorje Doris Urbančič Windisch poudarja, da je njihov cilj turiste spodbujati k raziskovanju in odkrivanju mesta, poleg tega pa želijo k sodelovanju privabiti tudi vse krajane: "Ta celostna grafična podoba v obliki mostu je osnovno izhodišče povezovanja, v okviru katerega želimo tudi lokalne prebivalce vključiti k snovanju znamke."
Predavatelj na Fakulteti za turistične študije v Portorožu doktor Emil Juvan ocenjuje, da je nova znamka obetajoča, saj poudarja doživetja in nove trende v turizmu, ob tem pa izpostavlja, da je vse odvisno od nas, kaj bomo sporočili obiskovalcem Maribora. "Srčnost in gostoljubnost Štajercev oziroma vseh v širši destinaciji je zagotovo nekaj, kar imamo samo mi," je poudaril Juvan.
Gre za postopno prenovo, katere celotna vrednost je 225 tisoč evrov. Denar je Zavod za turizem Maribor - Pohorje pridobil na razpisu ministrstva za gospodarstvo, celostna grafična podoba, ki so jo predstavili danes, pa je stala nekaj več kot 13 tisoč evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje