Na nemškem turističnem trgu je Slovenska turistična organizacija (STO) začela promocijo Slovenije, ki je namenjenoa novim ciljnim skupinam. Vodja predstavništva STO-ja v Nemčiji Majda Rozina Dolenc, je povedala, da Slovenija nemške goste zanima kot destinacija za aktivne počitnice, predvsem pohodništvo, pa tudi kolesarjenje in golf. Za kratek oddih so zanimiva naša mesta, povezana z dogodki, kulturo, pri čemer izstopa zanimanje za Ljubljano, pa tudi za Piran in Ptuj.
Po njenih besedah je največja prednost Slovenije pokrajinska pestrost na stičišču Alp, Jadranskega morja, zelenih gričev in Panonske nižine. Bolj kot pestrost narave pa bo v turizmu kot gospodarski panogi pomembno uspešno trženje turistične ponudbe, ki naj združuje po dva, tri turistične produkte, npr. aktivnosti v naravi z wellness ponudbo in kulinariko ali pa kulturne dogodke z odlično kulinariko.
S finančno krizo prišlo novo obdobje
Vse od objave finančne krize v Nemčiji tam vlada dokaj negativno vzdušje, ki pa ga želi združenje nemških potovalnih agencij (DRV) popraviti. Sprva v okviru letnega kongresa, nato pa še v oglaševalski akciji je DRV začel načrtno spodbujanje dopustov in oddihov v letu 2009. Veliki plakati Nemce pozivajo naj se v novem letu raje kot počitnicam odrečejo novemu avtomobilu ali kuhinji. Hkrati DRV poroča, da se je prihodek nemških organizatorjev potovanj v letu 2008 povečal za 3,5 odstotka. Gre predvsem za TUI, Thomas Cook in Rewe Touristik, ki skupaj obvladujejo 60 odstotkov nemškega turističnega trga in so v letu 2008 realizirali dvoodstotno rast prihodka, pri čemer sta se tako TUI kot Cook že v začetku leta 2008 strateško osredotočila na višanje dobička.
Glede na razmere številni strokovnjaki pri napovedih za turizem 2009 pozivajo k previdnosti in opozarjajo, da se vpliva trenutne finančne krize na turizem ne da predvideti. Rozina Dolenčeva meni, da je previdnost, nikakor pa ne tudi panika, vsekakor potrebna. Hkrati poudarja, da sta nadaljevanje in krepitev profesionalnega, proaktivnega tržnega komuniciranja najboljši mogoči strategiji promocije Slovenije kot turistične destinacije za Evropo, še posebej v tem kriznem obdobju.
Kulturni turizem v Sloveniji
"Glede na ocene negativnih trendov v večini drugih evropskih destinacij, ki navajajo 15- ali celo večodstotni upad, bo potrebno počakati na uradne rezultate po koncu leta; šele takrat bomo lahko naše številke primerjali z rezultati konkurenčnih in pomembnih trgov nemškega turizma in takrat bo tudi čas za ocene," poudarja Dolenčeva. Dodaja, da je Humboldtova univerza v Berlinu ustanovila potovalno agencijo, ki bo izvajala študijska potovanja po vsem svetu, skupine z od osem do 18 turistov pa bodo med obiski vodili vrhunski strokovnjaki.
V tem vidi priložnost, da Slovenijo odkrije potovalni agent, ki bo v Evropi tržil obisk Slovenije, npr. s poudarkom na arhitekturnih dosežkih Jožeta Plečnika ali pa na posebnostih slovenskega Krasa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje