V. d. generalnega direktorja Direktorata za turizem in internacionalizacijo je na novinarski konferenci ocenil, da so elementi trajnostnega razvoja tudi naša največja konkurenčna prednost. Kot je poudaril, bodo usmerjeni predvsem v turizem za višje cenovne razrede. Število turistov naj bi po viziji strategije raslo za štiri odstotke letno, število nočitev pa za dva odstotka.
Hribar je poudaril, da so "naši cilji ambiciozni, saj menimo, da jih skupaj lahko dosežemo", in nadaljeval: "Večkrat smo že dokazali, kako močan je turizem. In sedaj ni čas, da bi sami sebi strigli peruti. Seveda bi bilo lažje postaviti si nižje cilje, vendar smo skupaj s slovenskim turističnim gospodarstvom dosegli soglasje, da v novo strateško obdobje ne bomo stopali z varnim stališčem: Kaj lahko dosežemo? temveč z usmeritvijo: Kakšnega turizma si želimo? in Za kaj se bomo borili?."
Soavtorica in urednica strategije Mateja Tomin Vučkovič je izpostavila, da strategija temelji na trajnostnem konceptu razvoja in da bo delo zato temeljilo na treh segmentih, in sicer dvig konkurenčnosti, ugodno poslovno okolje ter učinkovito in inovativno trženje. Poudarila je tudi ključne ukrepe na poti preseganja dozdajšnjih ovir razvoja slovenskega turizma. Ti so razvoj turističnih destinacij, ustreznost kadrovske strukture, dvig funkcionalne kakovosti, spodbuda raziskav in razvoja odličnih poslovnih odločitev, spodbujanje inovativnosti, poudarek na lažji dostopnosti Slovenije ter 'desezonalizacija'.
Strategija uokvirja zgodbo o "zeleni turistični izkušnji", je izpostavila direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak. Temu sledijo tudi glavne usmeritve razvoja, ki temeljijo na povečanju prepoznavnosti in ugleda Slovenije, koncentraciji promocije na ključnih emitivnih trgih, oblikovanje uspešnih, inovativnih izdelkov (predvsem na področju skrbi za zdravje, boljše počutje, dejavnih počitnic in doživetij v naravi), krepitvi digitalnega trženja in partnerskem trženju: "Nadaljujemo s krovno zgodbo Slovenije: Zelena, aktivna, zdrava Slovenija, ki utemeljuje jedro znamke I FEEL SLOVENIA in nas bo tudi v prihodnje vodila pri razvoju in trženju zelenega oziroma trajnostnega turizma. Glede na manjša finančna sredstva se še bolj osredotočamo na doseganje sinergij v partnerstvu, na digitalno trženje in na inovativnost."
Ob zmanjšanju proračunskih sredstev za delovanje STO-ja se je organizacija usmerila v iskanje drugih virov. Glede na lani se je namreč priliv iz državnega proračuna zmanjšal s 6,2 milijona evrov na 3,46 milijona evrov. "Slovenski turizem bo imel dodatnih pet milijonov evrov, vrzel bo tako praktično izničena," je poudaril Hribar.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje