Če se boste te dni mudili v Španiji, lahko stopite pred objektiv s Feelipom. Foto: STO
Če se boste te dni mudili v Španiji, lahko stopite pred objektiv s Feelipom. Foto: STO

V Španiji se je namreč začela še ena izmed letošnjih nekoliko drugačnih, inovativnejših promocijskih aktivnosti Slovenske turistične organizacije (STO) na tujih trgih. Osrednja ikona promocijskih aktivnosti je prav beli konj Feelipo. Akcija poteka v sodelovanju s Kobilarno Lipica, ki letos praznuje 430. obletnico ustanovitve, in letalskim prevoznikom Adrio Airways.

Feelipo bo na Otoku Feel love
V juniju bo STO akcijo, ki opozarja na edinstveno kulturno dediščino in ikono Slovenije, slovenskega lipicanca, in k nam vabi ljudi na ulicah evropskih velemest, od koder so neposredne letalske povezave z letalskim prevoznikom Adrio Airways v Slovenijo, nadaljeval tudi v Veliki Britaniji, in sicer v Londonu in Manchestru. Tam se bo Feelipo imenoval Feel love.

Vsi, ki se bodo med akcijo (v Barceloni se ravno končuje, v Madridu pa naj bi potekala med 21. in 23. majem) fotografirali s konjem Feelipom in fotografijo objavili na spletni strani na Facebooku, se bodo lahko potegovali za teden dni počitnic v Lipici.

Posameznik, ki bo na objavljeni fotografiji in bo do 25. junija prejel največ glasov uporabnikov Facebooka (s pritiskom glasovalcev na gumb Všeč mi je), bo za nagrado prejel teden dni počitnic v Lipici, kjer se mu bo lahko pridružila še ena oseba. Na enak način bo promocija do 16. julija potekala v Veliki Britaniji.