28 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta vsaj mesečno, če ne pogosteje, na spletu brska za turističnimi informacijami. Takih, ki za tovrstnimi ponudbami brskajo vsaj nekajkrat letno, pa je po podatkih MOSS-a že 65 odstotkov.
Analiza obiskanosti v projektu MOSS sodelujočih spletnih strani s turistično vsebino razkriva, da Slovenci o ponudbah za poletno dopustovanje najraje razmišljajo tik pred zdajci, ko so najbolj aktualni "last minute" aranžmaji.
Po podatkih MOSS-a so poleti 2010 sicer zaznali nekoliko nižjo obiskanost spremljanih spletnih strani v primerjavi s poletjem 2009, kar verjetno lahko pripišemo tudi vplivu recesije in z njo povezanim manjšim povpraševanjem.
Kljub temu pa velja, da med ciljnimi skupinami, ki ostajajo aktivni obiskovalci spletnih strani s turistično vsebino, lojalnost (povprečno število obiskov na obiskovalca) v času narašča.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje