Nosilna tema slovenske stojnice bo Ljubljana. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Nosilna tema slovenske stojnice bo Ljubljana. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Turistična borza ITB je najpomembnejši globalni turistični dogodek, ki vsako leto v nemško prestolnico privabi številne predstavnike turistične panoge z vsega sveta. Foto: EPA
Lani je borzo ITB obiskalo 170.000 udeležencev, od tega 114.000 predstavnikov poslovne javnosti, blizu 6000 akreditiranih novinarjev in blogerjev ter 22.000 obiskovalcev kongresa. Foto: EPA

Nosilna tema letošnje predstavitve je namreč predstavitev Ljubljane z njenim nazivom Zelena prestolnica Evrope 2016 in s spremljevalno temo Okusi Ljubljane, so sporočili z ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Skupna predstavitev naše države bo potekala pod sloganom Slovenija. Zelena. Aktivna. Zdrava. Poudarjena bosta element zdravilnih voda in raznolikost slovenske turistične ponudbe.

Slovenija se bo predstavila pod znamko I feel Slovenia na stojnici, ki bo obsegala 172 kvadratnih metrov. Pod okriljem agencije Spirit Slovenija se bo predstavilo 19 partnerjev: Postojnska jama, Turizem Ljubljana, Sava hotels & resorts, Lifeclass, Terme Olimia, Unitur, Thermana Laško, Plaza hotel, Union hoteli, Hit Alpinea, Kompas, Turizem Maribor, Julijske Alpe, Palma, Sportina turizem, M Tours, TZ Portorož&Piran, Fundacija Poti miru v Posočju in Apartmaji.com.

Ob predstavitvi na stojnici pa sektor za turizem s predstavništvom v Nemčiji pripravlja tudi spremljevalne dogodke, ki jih bodo izvedli prva dva dneva borze. V sredo bo tako stojnico obiskal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek, ki se bo na stojnici srečal tudi z nekaj ključnimi partnerji Slovenije in slovenskega turizma. Delegacijo ministra bo vodila slovenska veleposlanica v Nemčiji Marta Kos Marko.

Obisk slovenske stojnice je na ta dan potrdil tudi generalni sekretar Svetovne turistične organizacije (UNWTO) Taleb Rifai.

Zvečer bo na sporedu slovenski sprejem. Na slovenskem večeru bo udeležence pozdravil minister Počivalšek, v nadaljevanju pa se bo predstavila Ljubljana s kulinariko Igorja Jagodica in novo kulinarično piramido Ljubljane, slovenskimi vini in glasbo skupine Manouche.

V četrtek bo skupna novinarska konferenca predstavnikov Fraport, Adrie Airways, gospodarskega ministrstva in Spirita, znova z nagovorom ministra Počivalška. Isti dan bo popoldne na slovenski stojnici srečanje Meet & Greet s predstavniki mreže Lufhansa City Center in agencijo Kompas.

V večernih urah bo še predstavitev evropske regije Podonavja, kjer se bo predstavljala tudi Slovenija. Navzoče bo med drugim pozdravil nemški minister za zvezne, evropske in mednarodne zadeve Peter Friedrich.

Lani je borzo ITB obiskalo 170.000 udeležencev, od tega 114.000 predstavnikov poslovne javnosti, blizu 6000 akreditiranih novinarjev in blogerjev ter 22.000 obiskovalcev kongresa. Na 160.000 kvadratnih metrih razstavnih površin se je predstavilo več kot 10.000 razstavljavcev iz 189 držav, po ocenah organizatorja Messe Berlin pa je bilo na sejmu sklenjenih za 6,5 milijarde evrov poslov. Podobna pričakovanja prinaša tudi letošnji dogodek.

Zelo pomemben je tudi poslovni del borze, saj ITB vsako leto prinaša srečanja najvišjih predstavnikov posameznih držav udeleženk in gostiteljice Nemčije, tematska predavanja in predstavitve znanstveno-raziskovalnih dosežkov turistične industrije. Berlin v času borze ITB zaznamujejo številne medijske predstavitve, novinarske konference, sprejemi, srečanja in izmenjave strokovnih javnosti.