Bodo motivi slovenskega Krasa prepričali tuje turiste? Foto: RTV SLO
Bodo motivi slovenskega Krasa prepričali tuje turiste? Foto: RTV SLO
Kje je Kranjska Gora? Na Poljskem zagotovo ne! Foto: RTV SLO

Pod fotografijo je napis There might be black holes in your geography that you should discover (V prevodu: Morda v vašem poznavanju geografije obstajajo črne luknje, ki bi jih želeli odkriti). Oglas v svetovno znani ameriški reviji, ki ima več kot stoletno tradicijo, stane 57.795 ameriških dolarjev.

Več oglasov, več motivov
Slovenija se bo v reviji pojavila z različnimi motivi, kot so vode Slovenije (mineralni, zdravilni, topli vrelci), edini evropski pragozd z medvedi (kočevski pragozd), najstarejša trta na svetu (mariborska), mojstrovine Jožeta Plečnika, rastlinstvo v Triglavskem narodnem parku, posebnosti v obredju in navadah, Cerkniško jezero in lipicanci.

Postojnska jama slovenska največja znamenitost
Ni presenečenje, da je v prvem od serije oglasov uporabljen motiv Postojnske jame. Ta se je namreč znašla na prvem mestu v raziskavi o obisku turističnih znamenitosti Slovenije, sledita pa ji muzej na Blejskem gradu in Predjamski grad.

V publikaciji Slovenske turistične organizacije je navedeno mnenje dr. Zlatka Jančiča s Fakultete za družbene vede, ki je dejal: "Oglasi v National Geographicu so za začetek primerna izbira, saj gre za ugledno, čeprav morda malce preveč brezčasno revijo. Za uspeh akcije v širšem smislu pa so seveda le kapljica v morje oglaševalskih aktivnosti, ki bi jih Slovenija nujno potrebovala."

Oglasi tudi na Travel Channelu
Slovenija se trudi povečati prepoznavnost tudi z oglaševanjem na Travel Channelu, kjer je decembra potekala kampanja, ki je našo državo predstavljala kot smučarsko destinacijo v Evropi.

Samo želimo si lahko, da bodo tovrstne akcije pripomogle k temu, da bo Slovenija uvrščena na pravo mesto na zemljevidu in da podobnih napak, kot je bila tista z napačno umeščeno Kranjsko Goro na programu Eurosport, ne bo več.