Slovenska turistična organizacija želi na borzi z vizualnimi in vsebinskimi sporočili predstaviti Slovenijo kot mlado in privlačno evropsko destinacijo, ki obstaja šele 16 let, a izkazuje velike dosežke. To so članstvo v EU-ju, prevzem evra, južna meja kot schengenska meja, še posebej pa je poudarjeno predsedovanje EU-ju.
Turizem dosega hitro gospodarsko rast
Direktor direktorata za turizem na ministrstvu za gospodarstvo Marjan Hribar je dejal, da je turizem v Sloveniji izredno perspektivna dejavnost, ki dosega hitrejšo gospodarsko rast kot druge dejavnosti. Pojasnil je, da smo presegli vse zastavljene cilje. Število prenočitev se je namreč povečalo za sedem odstotkov, število prihodov za osem, prihodki pa za od 18 do 21 odstotkov.
Večina turistov v Slovenijo prihaja iz držav članic EU-ja, med njimi je največ Nemcev (lani kar 211.000), je povedal direktor Slovenske turistične organizacije Dimitrij Piciga. Predstavništvo STO-ja v Nemčiji zato Slovenijo predstavlja kot turistično destinacijo na stiku Alp, Jadranskega morja, zelenih gričev in Panonske ravnine.
Na slovenski stojnici 22 razstavljavcev
Na svetovni turistični borzi se letos predstavlja 11.147 razstavljavcev iz 186 držav, do 9. marca pa naj bi jo obiskalo 142.000 obiskovalcev. Na slovenski stojnici se predstavljajo Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Zavod za turizem Ljubljana, Zavod za turizem Maribor, Metropol Group, Turizem Bled, Zavod za pospeševanje turizma, LTO Kranjska gora, Turistično združenje Portorož, Hoteli Piran, Istrabenz turizem, Postojnska jama turizem, Kobilarna Lipica, Park Škocjanske jame, Kompas, Adria Airways, Združenje Izola, M Tours, Business Group HIA Bled, Zavod Celeia Celje, HIT Alpinea, Hoteli Bernardin in ABC rent a car.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje