Na Slovenski turistični organizaciji poudarjajo, da je to odlična priložnost za promocijo Slovenije kot države na najpomembnejšem bavarskem turističnem sejmu.
Slovenija pa je v Nemčiji že poskrbela za svojo promocijo, saj od začetka aprila že poteka oglaševanje na veleplakatih v Münchnu in Frankfurtu. V Münchnu bodo 17. aprila tudi organizirali delavnico slovenskega turizma, kjer se bo predstavilo 30 slovenskih turističnih ponudnikov, predstavnikov slovenskih zdravilišč, hotelov, lokalnih turističnih organizacij, turističnih agencij, Adrie Airways in enako število bavarskih turističnih agentov in operaterjev.
V okviru delavnice bo potekala tudi novinarska konferenca, za katero je udeležbo napovedalo že več kot 60 predstavnikov medijev, turističnih novinarjev ter predstavnikov bavarskih časnikov in televizijskih programov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje