Oglaševalska akcija SLOVENIA SKIING je del komunikacijsko-trženjske kampanje, s katero Slovenska turistična organizacija v novembru in decembru ciljno nagovarja angleški trg k obisku naše dežele, hkrati pa akcija vključuje tudi vizualne elemente nove znamke Slovenije - "Slovenijo čutim" oziroma "I feel Slovenia".
Za oglaševanje na angleškem trgu se je STO odločil zaradi vse večjega povpraševanja po dejavnem oddihu pri nas in predstavitve Slovenije ter njene turistične ponudbe na svetovni turistični borzi WTM London 2007. Taksije, polepljene z motivi Krvavca in Kanina, bo spremljalo tudi oglaševanje v časopisih Mail on Sunday, Daily Mail, Daily Telegraph in Sunday Telegraph.
Iz Velike Britanije v Slovenijo vedno ceneje
V oglaševanju je poudarjena tudi bližina Slovenije, saj je London oddaljen le dve uri poleta. V letošnjem letu se je že obstoječim poletom letalskih prevoznikov Adria Airways in EasyJet pridružila še nova letalska linija letalskega prevoznika Ryanair med Londonom in Mariborom, poleti pa so bili od vzpostavitve v letošnjem juniju v povprečju zasedeni več kot 80 odstotno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje