Zanj naj bi namenila 200 milijononov od 1,9 milijarde tolarjev, kolikor bo v letu 2006 dobila iz državnega proračuna.
Promocija slovenskega turizma naj bi bila v letu 2006 bolj povezana in osredotočena na skupne cilje. Ključni trgi so sosednje države, Velika Britanija, Francija, države Beneluksa, Skandinavija in Rusija, zato bo v teh državah trženje okrepljeno.
Poudarek na letalskih gostih
V promociji se bodo osredotočili predvsem na letalske goste, saj ta skupina raste najhitreje in pokriva večji izpad gostov iz Nemčije.
Prevladujejo predvsem britanski turisti, katerih delež se je s prihodom nizkocenovnega letalskega prevoznika Easyjet najbolj povečal. V Slovenski turistični organizaciji (STO) menijo, da je zato treba privabiti čim več letalskih družb.
Prepoznavnost Slovenije bodo bolj promovirali tudi na odmevnih kulturnih, športnih, kongresnih in gospodarskih dogodkih, manj pa bodo namenjali pozornost raznim sejmom. Ti naj bi bili predvsem namenjeni vzdrževanju stikov s turističnimi agencijami.
Za večjo prepoznavnost bodo v STO-ju izkoristili tudi predsedovanje Slovenije Evropski uniji v prvi polovici leta 2008. Program dela za leto 2006 bo upravni odbor STO-ja predvidoma sprejel na januarski seji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje