Medtem ko nekatere priljubljene destinacije zaradi aktualnega dogajanja, tudi terorizma, izgubljajo goste, pri nas obisk raste. Kar 60 odstotkov vseh turističnih nočitev ustvarijo hoteli, ki pa mnogi svoje storitve ponujajo prepoceni.
Gregor Jamnik, direktor hotela Slon, je kot največjo težavo izpostavil "zastarelo infrastrukturo, ki vpliva na manj atraktivnosti v destinaciji".
Petzvezdnični hoteli v Sloveniji so zelo v povojih. Sposobni kadri bežijo v tujino, kjer so bolje plačani.
Sandi Kovačevič, direktor hotela Cubo, vidi težavo v "deficitu kadra, ki bi znal sploh streči petzvezdničnim gostom." Dodaja: "Plače v turizmu še niso na ravni, na kateri bi morale biti."
Skromna konkurenca vodi v zaspanost, menjava lastnikov hotelov – priča smo jim na Gorenjskem – je lahko dobrodošla. Kot pravi Kovačevič, ruski lastniki hotela Cubo "prisegajo na to, kar mi že imamo, in hočejo to še povečati. V šali rečem kolegom, da imamo lastnike, ki dajejo, ne samo jemljejo."
Nova strategija turizma – zelo smelo zastavljena – tako nagovarja tako mlade kot investitorje. "Ne glede na rast slovenskega turizma v zadnjih treh letih, se moramo zavedati, da moramo ves čas vlagati," je povedala Eva Štravs Podlogar, državna sekretarka na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo.
"Strategija je odličen dokument, samo poskrbeti morajo, da bo prišla v veljavo," je za konec povedal Jamnik.
Dokument mora najprej podpreti vlada, ki najbrž ve, da je bil zaradi turizma državni proračun lani bogatejši za 2,3 milijarde evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje