Generalni direktor Direktorata za turizem kot največje uspehe iztekajočega se leta šteje dokončen zagon centralnega rezervacijskega sistema in uspešno povečevanje turističnega prometa. V prvih desetih mesecih tega leta so se prihodki namreč povečali za 16 odstokov, Slovenija pa se je uveljavila v Svetovni turistični organizaciji.
Hribar je poudaril tudi vse večjo povezanost turizma z gospodarstvom, saj vsa največja podjetja vlagajo v to panogo. Tja pa vse več denarja vlaga tudi država, kar se očitno obrestuje, saj se je v zadnjih treh letih povečala dodana vrednost za 30,2 odstotka. V naslednjem letu se bodo zmogljivosti povečale za 18 odstotkov, saj Hribar meni, da ima Slovenija še rezerve. O vplivu novih gradenj na okolje, vplivu milih zim na zimski turizem, nizkih plačah turističnih delavcev ter drugih težavah in priložnostih slovenskega turizma pa je Marjan Hribar spregovoril tudi pred našo kamero.
V zidanicah je (bo) veselo
Slovenija v novo leto vstopa z novo obliko turizma, zidaniškim turizmom. Naša država je edinstvena s svojimi zidanicami v vinogradih, meni Hribar, zato si Slovenska turistična organizacija (STO) in Direktorat za turizem obetata še večjo rast turizma, tudi v turistično ne najbolj razvitih predelih države.
Gremo v svet
Porast si obetajo tudi zaradi nastopov na številnih sejmih, večji predstavitvi v državah nekdanje Sovjetske zveze, ZDA in na Japonskem, pravi direktor STO Dimitrij Piciga. Slovenski turizem bo poskušal izkoristiti priložnost, ki jo ponuja predsedovanje Evropski uniji, predstavil se bo kitajski in širši javnosti na olimpijskih igrah v Pekingu, Američani pa bodo o Sloveniji brali v reviji National Geographic Traveler.
N. G.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje