Zadnji Hoferjev letak s ponudbo potovanj je izšel 19. aprila, spletna platforma za rezervacije pa bo delovala do konca aprila - vsem, ki so pri Hoferju rezervirali aranžma, bo do vrnitve s potovanja kot običajno stalo ob strani podjetje Eurotours, je sporočilo vodstvo podjetja.
Za vse informacije je strankam do 31. decembra na voljo brezplačna telefonska številka 080/990-001. Veljavne vrednostne bone in dobropise Hofer potovanj lahko stranke vrnejo s posebnim formularjem, ki je na voljo v vseh Hoferjevih poslovalnicah - vrednost bonov in dobropisov bodo po preverbi nakazali na bančni račun stranke.
Konec po treh letih
Hofer je svojo ponudbo s potovalnimi aranžmaji razširil konec leta 2009 pod blagovno znamko Hofer potovanja, pri tem je sodeloval s podjetjem za organizacijo potovanj Eurotours, ki ni v lasti Hoferja. Odločitve poslovodstva v skladu s politiko družbe v Hoferju ne komentirajo konkretno, so pa zapisali, da so bila pretekla tri leta zelo uspešna, je poročal STA.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje