Na začetku prihodnjega leta načrtujejo odprtje kilometer in pol dolge linije, ki bo povezovala turistično območje francoske četrti in železniško postajo. To bo četrta linija v mestu, v prihodnjem letu pa načrtujejo postavitev še dveh.
Obuditev tramvajev bo za mesto, ki ga je pred sedmimi leti pretresel orkan Katrina, pomenila predvsem obuditev zgodovine. Tam je namreč najstarejša proga na svetu, po kateri tramvaj neprekinjeno vozi že 150 let. Poleg te sta v mestu postavljeni še liniji iz leta 1988 in 2004.
"New Orleans je brez obsežne mreže tramvajskih linij že več desetletij," je za Reuters povedala Rachel Heiligman, direktorica podjetja Ride New Orleans, ki se zavzema za povečanje števila tramvajev v mestu. Dodala je, da je mesto prvič v desetih letih vložilo v razvoj javnega prevoza, zato se napredka že vsi veselijo.
Novih tramvajskih linij pa ne bodo gradili le v New Orleansu, ampak tudi v Atlanti, Dallasu, Salt Lake Cityju, Tucsonu v Arizoni in v Washingtonu. Poleg tega linije načrtujejo še številna druga mesta, tudi Honolulu na Havajih in Sacramento v Kaliforniji.
Mesta se za uporabo tramvajev ne odločajo le zaradi njihovega šarma, ampak tudi zaradi denarne pomoči. Grajenje novih tramvajskih linij namreč spodbuja ameriška vlada, ki je New Orleansu za prvo novo linijo prispevala 45 milijonov dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje