Veleletališče Dašing bodo odprli leta 2017, raztezal pa se bo na površini kar 55 kvadratnih kilometrov, kar je približno toliko, kot meri na primer otok Bermuda. Na njem bo prostora za osem vzletno-pristajalnih stez za potniška letala, ena pa bo namenjena vojaškim letalom. Postalo bo domače letališče za dve kitajski letalski družbi, China Southern in China Eastern, medtem ko bo Air China ostala vezana na obstoječe letališče Beijing Capital.
Najbolj prometno letališče
Kitajci načrtujejo, da bo Dašing izhodiščna točka za vzlete in pristanke za kar 130 milijonov ljudi letno, kar pomeni, da se bo zavihtel na sam vrh najbolj prometnih letališč na svetu. Povedano drugače - potovanje bo omogočil 23 milijonom potnikom več kot največje londonsko in newyorško letališče skupaj.
Kljub velikim številkam pa Dašing ne bo postal tudi največje letališče po površini na svetu, saj bo ta primat zlahka obdržalo mednarodno letališče kralja Fahda v Damanu v Savdski Arabiji, ki se razteza na ogromnih 780 kvadratnih kilometrih.
Peking z dvema velikima letališčema
Iz Dašinga bodo potniki središče kitajske prestolnice s hitro železnico dosegli v 30 minutah, lahko pa bodo izbrali tudi nekoliko počasnejšo podzemno železnico. Nadzor nad projektom je prevzela nizozemsko podjetje NACO, ki želi čim bolj zmanjšati pot, ki jo mora letalo narediti od pristanka do vrat v letališko stavbo. S tem bi tudi znižali emisije ogljikovega dioksida.
Na severu Pekinga že deluje letališče Beijing Capital International, ki vsako leto omogoči pot 74 milijonom potnikov, kar pomeni, da je drugo najbolj oblegano letališče na svetu, za ameriškim letališčem Atlanta Hartsfield Jackson. Dašing bo zrasel na jugu velemesta, služil pa bo predvsem kot izhodišče za notranje lete.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje