Tokratni sejem je namreč sestavljen iz kar treh različnih predstavitev. Sejem Turizem in prosti čas je sestavljen iz predstavitve slovenskih občin in turističnih društev ter organizacij, s poudarkom na kulinaričnih in vinskih dobrotah v dveh halah. Glavni poudarek pa je na predstavitvi novega logotipa "I feel SLOVEnia".
Hala A je namenjena predstavitvi tujih turističnih destinacij, kjer so še posebej izpostavljene Hrvaška, Srbija, Makedonija, Turčija in italijanska pokrajina Furlanija - Julijska krajina.
Festival Kamping in karavaning kar v treh halah predstavlja vse za kampiranje z močnim poudarkom na predstavitvi najrazličnejših modelov avtodomov. Na Salonu plovil pa predstavljajo manjša plovila in čolne.
B. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje