Po besedah direktorice Zavoda za turizem Maribor Pohorje Janje Viher so se v mestu tako veselili 40-odstotne, na ravni celote pa 30-odstotne rasti števila prenočitev: "K nam je v tem času prišlo okoli 15 odstotkov več ljudi kot v enakem obdobju lani, kar kaže na to, da delamo v pravi smeri in Maribor postaja prepoznaven na različnih področjih, predvsem na področju priprave športnih dogodkov in poslovnih konferenc."
Kot je dodala, poleg domačih gostov v štajersko prestolnico najpogosteje prihajajo gostje iz Avstrije in Nemčije, sledijo jim Hrvati in Srbi, pa tudi gostje iz bolj oddaljenih držav. Slabo tretjino gostov predstavljajo slovenski obiskovalci, ki so pomembni predvsem v zimskem času, ko prihajajo na smučanje, približno 70 odstotkov je gostov iz tujine.
Kar 42.000 obiskovalcev je ob prihodu v Maribor stopilo v stik tudi s predstavniki zavoda, in sicer prek Turistično-informacijskega centra (Tic) pri Frančiškanski cerkvi, Hiše stare trte, od lani pa tudi prek destinacijske trgovine v Gosposki ulici.
Na mariborskem turističnem zavodu po besedah Vihrove krepijo promocijske aktivnosti za celotno območje. Tako so med drugim v prvem polletju letošnjega leta izpeljali 17 predstavitvenih vodstev za več kot 60 tujih novinarjev, ki so nad videnim v glavnem navdušeni. Ob tem so letos opravili tudi deset sejemskih predstavitev.
Več pozornosti kampiranju
Sicer pa si predvsem zaradi povečevanja števila tujih gostov, zlasti skandinavskih, v prihodnje želijo več prostora za kampiranje. Tako naj bi še v aktualni poletni sezoni Maribor dobil parkirne prostore za avtodome v bližini glavne železniške postaje.
Vse več je med gosti povpraševanja tudi po posebej pripravljenih turističnih ponudbah, ki so jih začeli izvajati že v času Zlate lisice. Z njimi želijo na zavodu središče mesta, kjer poskušajo goste privabiti z različnimi množičnimi dogodki, povezati s Pohorjem in tamkajšnjimi ponudniki namestitev in kulinarike.
"Hkrati si želimo, da bi se mesto prebudilo tudi v očeh lokalnega prebivalstva in da torej ti ne bi v petek popoldne zapustili središča mesta, pač pa da se v njem počutijo dobro, povabijo prijatelje na kavo in aktivno živijo v mestu," je dejala Vihrova in spomnila tudi na vse bolj živahno dogajanje ob Dravi ter na povezovanje s Ptujem.
Mariborski zavod za turizem svoje dejavnosti opravlja s 16 zaposlenimi, v prvih petih mesecih pa so za to porabili okoli 275.000 evrov javnih sredstev in 65.000 evrov lastnega denarja, ki ga pridobijo iz tržnih dejavnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje