Slovenska stojnica, ki je tudi letos postavljena med Švico in Avstrijo, je že ves dan dobro obiskana, so se pohvalili v STO-ju. Foto: STO
Slovenska stojnica, ki je tudi letos postavljena med Švico in Avstrijo, je že ves dan dobro obiskana, so se pohvalili v STO-ju. Foto: STO

Predstavitev deželice na sončni strani Alp na enem največjih turističnih sejmov na svetu, kjer se letos predstavlja 12.000 razstavljavcev iz 187 držav, temelji na poudarjanju vodnega zaklada Slovenije, ki omogoča ohranitev in povrnitev zdravja, poudarjena pa je ponudba slovenskih naravnih zdravilišč, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije.

Slovenijo ali "z vodami bogato zeleno kraljestvo in osvežujoči izvir v srcu Evrope", kot se predstavljamo, v Berlinu zastopa 13 slovenskih podjetij s področja turizma, v ospredju pa je predvsem promocija naravnih zdravilišč. Kot je pojasnil direktor slovenskih naravnih zdravilišč Iztok Altbauer, so lani imeli 14 odstotkov več prenočitev iz Nemčije, kar nemške turiste močno utrjuje na četrtem mestu med zdraviliškimi gosti.

Po desetletju končno porast nemških turistov
Direktorica STO-ja Maja Pak pa ob tem poudarja, da je nemški trg z 12 odstotki v ustvarjenih prenočitvah tretji največji emitivni trg slovenskega turizma. Po desetletju padanja števila gostov so sicer lani prvič opazili naraščanje števila gostov iz te države, zdaj pa jih želijo ohraniti oz. odstotek povečati. "Turisti iz Nemčije v Sloveniji še posebej cenijo dejavne počitnice v ohranjeni, zeleni naravi, raznoliko ponudbo slovenske obale, ki za nemške goste predstavlja najbližjo obalo, in bogato ponudbo slovenskih naravnih zdravilišč," je še dejala Pakova.

Generalni direktor direktorata za turizem in internacionalizacijo Marjan Hribar pa pri tem znova opominja, da je "vloga turizma v slovenskem gospodarstvu resnično pomembna".