Drugo najstarejšo in eno izmed največjih ter najlepših božičnih tržnic v Nürnbergu, je pred izbruhom novega koronavirusa obiskalo več kot dva milijona ljudi. Ponudba na tej tržnici je skrbno izbrana, prevladujejo pa lokalne specialitete in ročni izdelki.
"Kljub kriznim razmeram se na tržnici čuti, kako veseli so ljudje, da je tržnica spet odprta in se lahko srečajo ter se morda za nekaj ur odklopijo in uživajo v adventnem času," je povedala Yvonne Coulin, vodja Turizma Nürnberg.
Izdelki morajo biti ročno izdelani in iz Nemčije
Župan mesta Marcus König je poudaril, da je Nürnberg mesto Jezuščkove tržnice, ki nedvomno sodi v DNK meščanov. "Leta, ko tržnice ni bilo, so bila težka. Tudi za turizem je to zelo pomembno, saj si veliko ljudi iz številnih držav pride ogledat tržnico, ki je značilna za to območje. Ponuja rokodelske in kulinarične izdelke, ravno zaradi tega je nekaj posebnega," je dodal König.
Kljub velikosti tržnice organizatorji zelo pazljivo izbirajo ponudnike in razmerja med njimi. Prodajalcev hrane in pijače je lahko le za 20 odstotkov celotne ponudbe, vse, kar pa se prodaja, pa mora biti lokalno in ročno izdelano.
Težko je najti dobro osebje
"Izdelki morajo biti visoke kakovosti, povezani pa morajo biti s prazniki. Najboljše je seveda, če so izdelki narejeni ročno v Nemčiji," je povedala Claudia Radtke, uradna vodnica po nürnberški tržnici.
Letos se je prvič zgodilo, da zaradi pomanjkanja osebja nekaj mest na tržnici ostaja praznih, zaprli so jih v zadnjem trenutku, predvsem zaradi tega, ker so si ljudje poiskali druge službe in se ne želijo več vrniti, je povedal vodja božične tržnice Marco von Dobschutz-Dietl, in dodal, da je težko najti dobro osebje, ki sedem dni v tednu stoji na stojnici.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje