Hitri vlaki ICE in TGV vozijo na trasah Frankfurt–Pariz in Stuttgart–Pariz. Foto: EPA
Hitri vlaki ICE in TGV vozijo na trasah Frankfurt–Pariz in Stuttgart–Pariz. Foto: EPA

Dnevna linija med berlinsko postajo Hauptbahnhof in pariško Gare de L’Est zaradi logističnih težav prihaja z zamudo, vožnja pa bo eno uro daljša, kot so sprva napovedovali. Vlak se bo ustavil v Strasbourgu, Karlsruheju in Frankfurt Süd, pot pa bo trajala okoli osem ur, poroča Guardian.

Najhitrejša povezava med francosko in nemško prestolnico trenutno traja slabih devet ur, a je treba enkrat, dvakrat ali trikrat prestopati, zaradi česar je lahko pot precej nezanesljiva.

Za zdaj načrtujejo zgolj eno povezavo na dan – vlak iz Pariza ob 9.55, ta bo v Berlin prispel malo po 18.00, medtem ko bo vlak iz Berlina odpeljal ob 11.54 in bo v Pariz prispel ob 20.00. Upravljavca SNCF in Deutsche Bahn upata, da bodo potniki vlak videli kot drugo možnost letalski izbiri in občutno izboljšavo od dozdajšnje trase.

Vozovnice bodo na prodaj od 59 evrov dalje za enosmerno drugega razreda in od 69 evrov za prvi razred. Cene bodo nihale glede na povpraševanje, rezervacijski sistem pa se bo odprl 16. oktobra in pričakujejo veliko povpraševanje. Na vsakem vlaku je na voljo okoli 530 sedežev.

DB in SNCF sta začela sodelovati leta 2007, od takrat pa hitri vlaki ICE in TGV vozijo na progah Frankfurt–Pariz in Stuttgart–Pariz.

Povezava med Berlinom in Parizom se je že leta težko pričakovala, tudi zaradi vse večjih pritiskov na upravljavce vlakov po Evropi, da okrepijo svoje povezave – tako zaradi zelenih prizadevanj, da bi potnike preusmerili z letal na vlake kot tudi zaradi popandemičnega trenda počasnih potovanj.