Obe turistični nastanitvi stojita sredi divjih gozdov in ponujata raj za popotnika, ki prihaja iz mesta.
Avtokamp Pivka jama je po anketah sodeč dolga leta veljal za enega najbolj urejenih kampov, njegov lastnik je že 30 let postojnski podjetnik Frenk Udovič: "Večjih investicij nismo imeli, imamo pa vsakoletna sprotna vlaganja in vzdrževanja."
Hiške so za poletje že razprodane, prostori za avtodome in šotore se polnijo sproti. Lanska sezona je bila dobra, letošnja bo verjetno rekordna. "Imeli smo približno 50 odstotkov več gostov v predsezoni oziroma na začetku sezone kakor pa v lanski sezoni," je dodal direktor avtokampa Pivka Jama Peter Kranjec.
Zakaj torej lastnik zlato jamo prodaja? "Načrtov za naprej nimam, sem tudi že v letih, grem v pokoj in zato ga nameravam prodati," je pojasnil Udovič.
Za Pivko jamo bi rad iztržil sedem milijonov evrov, za hotel sredi Rakovega Škocjana pa milijon. Kupil ga je tik pred korono in ohranil pri življenju s pomočjo turističnih bonov. Ima pa velike kadrovske težave. "Ne samo v udarnih poklicih kuhar, natakar, ne dobimo niti receptorja, vzdrževalca," je povedal Udovič.
Restavracija bo kljub temu julija in avgusta odprta vsak dan.
David Iskra iz Regionalnorazvojne agencije Zeleni Kras je o turističnih biserih povedal: "Sta res dve taki izjemni nastanitveni točki, ki jih imamo pri nas v naši regiji, destinaciji. Hkrati se seveda zavedamo te pomanjkljivosti glede pomanjkanja samega vlaganja v obnovo neke nastanitvene infrastrukture na obeh lokacijah."
To zagotovo vpliva na privlačnost regije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje