Pomen pohodništva in spoznavanja krajev v pohodniških čevljih je trend sodobnega sveta, zato so o Juliani poročale vodilne medijske hiše z vsega sveta.
"National Geographic, Travel, Guardian, New York Times ... Vse te hiše so uvrstile Juliano med najbolj izbrane selekcije tematskih poti na celotnem planetu," je za TV Slovenija povedal Janko Humar, direktor Javnega zavoda za turizem Dolina Soče.
Žal je pandemija covida-19 preprečila večji uspeh, Slovenci pa so jo tudi zaradi teh kriznih časov vzeli za svojo. Eden izmed kazalnikov obiska je Facebook, kjer si po Humarjevih besedah pohodniki izmenjujejo lastne izkušnje in kjer so letos brez promocije nabrali več kot 3.000 sledilcev.
Za nastanitev in logistiko skrbi Booking center. "Na Booking centru sprejemamo individualno povpraševanje gostov, ki bi želeli prehoditi Juliano Trail, organiziramo jim nastanitve, možnost prenočitve z zajtrkom ali polpenzion, organiziramo tudi prenos prtljage ..." je povedala Katja Cuder iz Turizma doline Soče.
Humar pa je dodal: "Namen Juliane ni neki športni dosežek, Juliana ne pleza na Triglav, hodi okrog njega. Namen Juliane je spoznavanje ambienta , prebivalcev, srečevanje z ljudmi."
Osnovnemu krogu okrog Julijskih Alp so letos dodali še odcep od Tolmina do Goriških brd, Sabotina in Solkana, od koder se pohodniki lahko na osnovni krog vrnejo z vlakom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje