Enajstim destinacijam nizkocenovnik dodaja pet novih, in sicer v Berlin, Brindisi, Krakov, Sevillo in Pariz, že zdaj pa leti v Barcelono, Bari, Bruselj, Cagliari, Catanio, Dublin, London Stansted, Malto, Neapelj, Palermo in Valencio.
Sedež družbe na letališču pa pomeni tudi zaposlitev novih pilotov, članov posadke in tehnične ekipe ter zagotovitev bivalnih prostorov zanje. Irci napovedujejo 600 novih delovnih mest, na letališču pa bodo sedanjim 130 zaposlenim v kratkem dodali 30 novih. "Gre za izredno priložnost. Upam, da jo bomo v deželi znali izkoristiti, saj lahko privabi številne naložbe," je povedal Marco Consalvo, direktor tržaškega letališča.
Lani so v Ronkah prešteli rekordnih 930 tisoč potnikov, letos jih načrtujejo več kot milijon. Ključni korak je naredila dežela, ko je v dogovoru z državo spremenila oziroma ukinila občinsko letališko pristojbino za potnike in se dogovorila za fiksno dajatev v znesku dveh in pol milijonov evrov letno. "Deželna vlada je to pristojbino preprosto ukinila, to je moč, ki nam jo daje avtonomni status. Tako smo veliko bolj konkurenčni, po besedah izvršnega direktorja Ryanaira celo med najbolj konkurenčnimi v Evropi," je pojasnil Massimiliano Fedriga, predsednik dežele Furlanije - Julijske krajine.
Nizkocenovnik napoveduje povezave tudi v smeri srednje in vzhodne Evrope. Slovenija ostaja zaradi previsokih cen zanje nezanimiva. "Slovenija in Grčija sta državi, ki sta svojo infrastrukturo prodali tujcu, tega pa razvoj regije in dobiček ne zanimata," je povedal Eddie Wilson, izvršni direktor Ryanaira.
Letališko progo so v Ronkah prenovili pred kratkim, dobrih 12 milijonov evrov bodo letos namenili posodobitvi potniškega terminala in dostopnim potem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje