Kot je razvidno iz javne objave o lobističnem srečanju na spletnem portalu Erar, so predstavniki Ryanaira ministrstvo seznanili z njihovimi dejavnostmi ter z željo, da bi prihodnje poletje začeli leteti z brniškega letališča.
Trenutno so namreč prisotni na več kot 250 letališčih, ne pa tudi v Sloveniji, od koder so nazadnje za krajši čas pred 15 leti leteli iz Maribora v London, nato pa so prekinili sodelovanje.
Ryanair je poudaril, da je Slovenija edina država Evropske unije, kamor ne letijo, zato bi radi že v prihodnjem letu vzpostavili povezavo.
Ryanair zainteresiran za polete z ljubljanskega letališča
Za njih je zaradi bližine prestolnice in Bleda seveda najzanimivejše ljubljansko letališče. Ob tem pa so kot primer navedli, da so lani vzpostavili eno od svojih baz v Zagrebu, kjer zaznavajo velike uspehe.
Državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Matevž Frangež je poudaril, da Slovenija nujno potrebuje večjo povezljivost. Predstavniki ministrstva za infrastrukturo pa so Ryanair seznanili, da ima Slovenija tri mednarodna letališča, pri čemer v Mariboru kmalu načrtujejo izpeljavo postopka izbire koncesionarja, ki bo upravljal letališče.
Visoki stroški na Brniku, vlada odgovarja s subvencijami
Predstavniki letalskega prevoznika so na sestanku poudarili zelo visoke stroške na potnika na ljubljanskem letališču, s katerim upravlja Fraport. Uslužbenci gospodarskega ministrstva so jim razložili sistem subvencij in jih seznanili, da se je pred kratkim končal razpis, na katerem pa Ryanair ni sodeloval. Lani je država v ta namen zagotovila pet, letos pa dva milijona evrov.
Kot je še razvidno iz objavljenih podatkov, so se na sestanku dogovorili, da bodo pripravili spisek strateških in najzanimivejših destinacij, na podlagi tega pa avgusta načrtujejo nov sestanek ter pogovore o konkretnejših korakih in pogojih za vzpostavitev sodelovanja.
Pristajalna steza v Portorožu prekratka
Specializirani slovenski letalski portal Sierra5.net navaja, da lahko Ryanairova letala kljub trem mednarodnim letališčem v Sloveniji pristajajo le na ljubljanskem in mariborskem letališču, saj je steza na portoroškem prekratka.
Ob tem portal dodaja, da so subvencioniranje rednih povezav, ki jih je po pandemiji objavilo gospodarsko ministrstvo, do zdaj lahko uporabili samo prevozniki z Brnika, saj so se na razpise lahko prijavili samo tisti, ki so v preteklem določenem obdobju že redno leteli v Slovenijo, ne pa potencialni novi prevozniki.
V Mariboru dobre infrastrukturne rešitve
Sierra5.net dodaja, da bi bilo mariborsko letališče, ki že nekaj let nima redne letalske povezave, izjemno primerno za polete katerega od nizkocenovnikov, saj ima zelo veliko dobrih infrastrukturnih rešitev, ki omogočajo hitro in varno oskrbo letal ter potnikov, težava bi lahko bila kadrovska podhranjenost zemeljskega osebja ter določenih drugih letaliških služb.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje