Slovenska stojnica v Berlinu. Foto: TV Slovenija, zajem zaslona
Slovenska stojnica v Berlinu. Foto: TV Slovenija, zajem zaslona

Odlično obiskana slovenska stojnica, ki je na sejmu umeščena med predstavitvijo Avstrije in Nemčije, do četrtka vabi z umetnostjo in kulturo. Lani je berlinsko turistično borzo obiskalo 100.000 ljudi.

Slovenija ne zamudi predstavitve na turistični borzi v Berlinu, nemški trg ostaja najpomembnejši.

Direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak Olaj je dejala: "Vsa leta sistematično nagovarjamo tako končne turiste kot tudi organizatorje potovanj in medije. Ogromno aktivnosti je, imamo tudi predstavništvo."

Tuji obiskovalci so nad Slovenijo navdušeni. Študentka iz Srbije Milica je dejala: "Slovenija je najlepša izmed dežel, v katerih sem bila. Ima zelo lep del Julijskih Alp, na drugem koncu v oddaljenosti dveh ur je morje." Doug, fotograf iz ZDA, pa obisk Slovenije šele načrtuje: "S Hrvaške se bom vozil proti severu. Želim v Slovenijo, zato želim najti najlepše kraje za fotografiranje."

V osredju slovenske predstavitve v Berlinu je letos Maribor. Monika Jurišič Hlevnjak z Zavoda za turizem Maribor je dejala: "Predvsem si želimo novih obiskovalcev, milenijcev, zoomerjev, torej tistih, ki si želijo raznovrstnih doživetij, urbanosti, da postanejo del skupnosti, ki jo obiščejo. S predstavitvijo v Berlinu počnemo ravno to."

Šibko točko, tudi z vidika turizma, pa predstavljajo letalske povezave med Nemčijo in Slovenijo. Na to je opozorila tudi Ana Polak Petrič, slovenska veleposlanica v Nemčiji: "Zadovoljni smo, da se je letos Eurowings odločil in vzpostavil novo letalsko povezavo med Ljubljano in Düsseldorfom. Zelo si želimo tudi povezavo med prestolnicama. To, da Ljubljana in Berlin nista letalsko povezana, je nekako žalostno."

Prav iz Berlina bi namreč bile dostopne druge destinacije, ki za Slovenijo predstavljajo velik potencial. To so Brandenburg, Saška in druge vzhodnonemške dežele, ki Slovenijo šele dobro odkrivajo.

Nagrade za slovenski turizem

Slovenski turizem se bo s turistične borze ITB Berlin vrnil z več nagradami. Slovenska turistična organizacija je s promocijskimi projekti osvojila šest nagrad, uspeh Slovenije na tekmovanju The Golden City Gate pa so s svojimi projekti dopolnili še Turizem Ljubljana in Zavod za turizem Šaleške doline oziroma Mestna občina Velenje.

STO je zlate medvede dobil za kampanjo Uspeh je v naši naravi (It's all in our nature), za publikacijo Čebelarska doživetja. Na moj način ter za nemško TV-oddajo o Sloveniji Globetrotter. S srebrom so nagradili video s skupino Joker Out o mestih, v katerih se počutimo dobro (Feelgood Towns), dogodek Virtuoso Chairman's Event 2024 ter za združevanje športa in turizma.

Slovenija je izstopala tudi na področju trajnosti. V okviru ITB Berlin so v torek podelili prestižne nagrade Green Destinations Top 100 Story Awards, kjer je prvo mesto v kategoriji destinacijski management osvojila destinacija Jeruzalem – Slovenija, in sicer z zgodbo razpršenega hotela. (vir: STA)

Slovenija se predstavlja na berlinski turistični borzi