Prvič po pandemiji covida-19 bodo vsi dogodki ene izmed najpomembnejših borz turističnega sektorja WTM (World Travel Market) London potekali v živo. V organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) se bo v Londonu mudila tudi slovenska delegacija. Slovenija bo tako med 7. in 9. novembrom poudarila predvsem pomen odgovornega in vključujočega turizma.

Tokratna predstavitev slovenskega turizma v Londonu bo na dobrih 210 kvadratnih metrih posvečena dejavnostim v naravi, v ospredju pa bodo Julijske Alpe s sloganom Naš dom. Naše vrednote. Dobrodošli. (Our home. Our values. Welcome.). Slogan poudarja pomen odgovornega, spoštljivega, vključujočega, trajnostnega turizma, ki lahko ustvari večjo vrednost za vse. "Čudovita, neokrnjena narava, ki nudi vse možnosti za vključujoče in trajnostno naravnane turistične produkte in storitve," so povzeli na STO.

Predstavitveni prostor je oblikovan kot dnevna soba s pohištvom, ki so ga izdelali v Julijskih Alpah, poudarjal pa bo tudi pomen odgovornega odnosa do lokalnega okolja in prebivalcev. "Ključno sporočilo predstavitve slovenskega turističnega gospodarstva na WTM je, da slovenski turizem kot dober gostitelj vabi turiste, naj se v Sloveniji počutijo kot doma, jo raziskujejo in doživijo na svoj avtentičen način, hkrati pa jih poziva, naj bodo kot dobri gostje in obiskovalci pri tem spoštljivi, obzirni, odgovorni do lokalnega okolja in prebivalcev," so še zapisali pri STO.

Srečanje tudi na temo aktivnega preživljanja prostega časa

Na WTM London se bo v organizaciji STO predstavilo 24 združenj, destinacij, podjetij in znamenitosti, in sicer Julijske Alpe, Slovenia Outdoor, Blejski grad, Ljubljanski grad, Postojnska jama, Agencija Van Gogh, Fabula Tours, Happy Tours, Kompas, KNM Travel, M Tours, Nomago, Palma Travel, Promet T&T, Alpinia Bohinj, Bohinj ECO Hotel & Sunrose 7, Hit Alpinea, Istrabenz Turizem, Sava Turizem, JGZ Brdo, Turizem Bled, Turizem Ljubljana, Zavod za turizem Maribor, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.

STO bo na slovenskem predstavitvenem prostoru organizirala srečanji za predstavnike globalnih medijskih hiš in vplivneže z družbenih omrežij na temo aktivnega preživljanja prostega časa, trajnostnega, vključujočega turizma, gastronomije in digitalizacije turizma.

Da Slovenija velja za eno vodilnih na področju trajnostnega turizma, priznavajo tudi najvplivnejši. Med drugim je revija National Geographic Slovenijo pred kratkim uvrstila na prestižni seznam najboljših na svetu leta 2023 – zaradi spodbujanja in udejanjanja trajnostnega razvoja spada v kategorijo narava.