Hotele letoviškega Riminija so v teh dneh napolnili obiskovalci dogodka TTG Travel Experience. Gre za največji turistični sejem v Italiji, ki so ga organizirali sredi najbolj črnega leta v zgodovini turizma. Kapacitete so morali spričo znanih omejitev prepoloviti, toda poslovneži trinajstih slovenskih podjetij in predstavniki Slovenske turistične organizacije na njem ne manjkajo.
Italijansko podružnico Slovenske turistične organizacije vodi Aljoša Ota, ki poudarja, da je Italija "skupaj z Nemci in Avstrijo najpomembnejši trg za slovenski turizem". "Letos smo veliko poudarili gastronomijo … Michelinove zvezdice so bile letos glavni element, ki je prišel v javnost – in v Italiji je to imelo zelo velik odmev," še pravi.
Med razstavljavci v Riminiju jih je večina s Primorske in Gorenjske, kjer so italijanski gostje še posebej zaželeni. Patricija Gržinič s turistične destinacije Istra: "Letošnja sezona je bila seveda v redu na račun turističnih bonov, ki smo jih imeli. Prevladovali so Slovenci, za našo destinacijo pa je zelo pomemben tuji trg, saj smo ustvarili 70 % prenočitev vedno s tujih tržišč."
Sejem TTG je namenjen predvsem poslovni javnosti. Med letošnjo ponudbo je opaziti poudarek na promociji doživetvenih – ter seveda zlasti varnih in zdravih – počitnic. Na to karto igra tudi slovenski turizem, ki je nedavno prejel štiri nagrade vplivne revije Food And Travel Italia.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje