Foto: BoBo
Foto: BoBo

Tokratna predstavitev slovenskega turizma v Londonu bo na nekaj več kot 210 kvadratnih metrih posvečena dejavnostim v naravi, v ospredju bodo Julijske Alpe. "Čudovita, neokrnjena narava, ki ponuja vse možnosti za vključujoče in trajnostno naravnane turistične produkte in storitve," so povzeli na STO-ju.

Usmerjenost slovenskega turizma v trajnostne prakse pooseblja tudi predstavitveni prostor. Kot so pojasnili, je oblikovan kot dnevna soba s pohištvom, ki so ga izdelali na območju Julijcev, poudarjal pa bo pomen odgovornega odnosa do lokalnega okolja in prebivalcev.

"Ključno sporočilo predstavitve slovenskega turističnega gospodarstva na WTM je, da slovenski turizem kot dober gostitelj vabi turiste, naj se v Sloveniji počutijo kot doma, jo raziskujejo in doživijo na svoj avtentični način, hkrati pa jih poziva, naj bodo kot dobri gostje in obiskovalci pri tem spoštljivi, obzirni, odgovorni do lokalnega okolja in prebivalcev," so še zapisali na nacionalni turistični organizaciji.

Na WTM London se bo v organizaciji STO-ja predstavilo 24 združenj, destinacij, podjetij in znamenitosti, in sicer Julijske Alpe, Slovenia Outdoor, Blejski grad, Ljubljanski grad, Postojnska jama, Agencija Van Gogh, Fabula Tours, Happy Tours, Kompas, KNM Travel, M Tours, Nomago, Palma Travel, Promet T&T, Alpinia Bohinj, Bohinj ECO Hotel & Sunrose 7, Hit Alpinea, Istrabenz Turizem, Sava Turizem, JGZ Brdo, Turizem Bled, Turizem Ljubljana, Zavod za turizem Maribor, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.

STO bo na slovenskem predstavitvenem prostoru organiziral srečanji za predstavnike svetovnih medijskih hiš in vplivneže z družbenih omrežij na temo aktivnega preživljanja prostega časa, trajnostnega, vključujočega turizma, gastronomije in digitalizacije turizma.