Slovenski vlaki. Foto: BoBo
Slovenski vlaki. Foto: BoBo
Članica komisije in podeljevalka nagrade Elke Dens, direktorica potniškega prometa Slovenskih železnic Darja Kocjan, vodja Službe za prodajo in marketing Petra Privšek in koordinatorka marketinga Tanja Rotovnik. Foto: ETC
Članica komisije in podeljevalka nagrade Elke Dens, direktorica potniškega prometa Slovenskih železnic Darja Kocjan, vodja Službe za prodajo in marketing Petra Privšek in koordinatorka marketinga Tanja Rotovnik. Foto: ETC

Evropska potovalna komisija (European Travel CommissionETC) je v sodelovanju z Eurailom izbirala najbolj inovativne in navdihujoče promocijske kampanje, ki poudarjajo trajnostna potovanja z vlakom.

V izboru je kot najboljšo nacionalno kampanjo prepoznala kampanjo potniškega prometa Slovenskih železnic z naslovom Vlaki nove generacije, tako pa ji je podelila častno nagrado Rail Tourism Awards 2024.

Veseli me, da ste prepoznali kakovost tega promocijskega videa, ki v nas vzbudi pozitivna čustva in nagovarja tudi tiste, ki vlaka ne uporabljajo vsakodnevno," je ob prejemu nagrade dejala direktorica potniškega prometa Slovenskih železnic Darja Kocjan.

Poudarila je, da video obenem sporoča, da tako kot so "otroci naša svetla prihodnost, so naša prihodnost tudi vlaki".

Kampanjo Vlaki nove generacije je ekipa potniškega prometa ustvarila z režiserjem Venom Jemeršićem, so zapisali na spletni strani Slovenskih železnic.