Evropska potovalna komisija (European Travel Commission – ETC) je v sodelovanju z Eurailom izbirala najbolj inovativne in navdihujoče promocijske kampanje, ki poudarjajo trajnostna potovanja z vlakom.
V izboru je kot najboljšo nacionalno kampanjo prepoznala kampanjo potniškega prometa Slovenskih železnic z naslovom Vlaki nove generacije, tako pa ji je podelila častno nagrado Rail Tourism Awards 2024.
“Veseli me, da ste prepoznali kakovost tega promocijskega videa, ki v nas vzbudi pozitivna čustva in nagovarja tudi tiste, ki vlaka ne uporabljajo vsakodnevno," je ob prejemu nagrade dejala direktorica potniškega prometa Slovenskih železnic Darja Kocjan.
Poudarila je, da video obenem sporoča, da tako kot so "otroci naša svetla prihodnost, so naša prihodnost tudi vlaki".
Kampanjo Vlaki nove generacije je ekipa potniškega prometa ustvarila z režiserjem Venom Jemeršićem, so zapisali na spletni strani Slovenskih železnic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje