Vlada je na današnji dopisni seji med drugim sklenila, "da Slovenija ohrani svoj paviljon na lokaciji, na kateri je med 1. oktobrom 2021 in 31. marcem 2022 potekala svetovna razstava Expo 2020 Dubaj. Paviljon bo tako postal del svetovnega gospodarskega središča, imenovanega District 2020 Dubaj, z namenom krepitve internacionalizacije slovenskega gospodarstva in promocije slovenskega turizma."
Kot so še zapisali na vladi, je "bil slovenski paviljon na Expo 2020 Dubaj med najbolj zanimivimi in vizualno izstopajočimi. Kljub temu pa je bil zgrajen in opremljen za potrebe šestmesečne razstave Expo 2020 Dubaj in ne dolgoročne uporabnosti. Zaradi tega bo treba paviljon preurediti na način, da bo primernejši za dolgoročno uporabo in preurejen za potrebe slovenskih podjetij. Enkratni stroški preureditve paviljona bodo stali predvidoma okoli 300.000 evrov, medtem ko tekoče obratovanje in vzdrževanje paviljona ter vodenje in upravljanje vsebinskega programa pa predvidoma okoli 40.000 evrov na mesec."
Kot so ocenili, so stroški upravičeni za nadaljevanje promocije Slovenije, tako na turističnem kot gospodarskem področju. District 2020 bo postal poslovno stičišče, ki bo povezovalo gospodarstvo v pametnem in trajnostnem mestnem okolju, zasnovanem za spodbujanje ustvarjalnosti, sodelovanja in inovacij.
Poleg tega bo središče omogočalo preprostejši zagon in registracijo podjetja v Združenih arabskih emiratih. Celotna površina Districta 2020 se bo razprostirala na več kot 100.000 kvadratnih metrih, na katerih bodo sodobni poslovni prostor, trgovinska središča, kulturnimi prostori in drugi prostori za organizacijo in izvajanje dogodkov.
Zelena oaza v puščavi
Slovenski paviljon je sicer ena največjih zgodb o uspehu na tokratnem Expu. Največja zelena fasada v Dubaju, ki jo prekriva 45.000 sadik, je postala v zadnjih šestih mesecih najbolj priljubljeno ozadje za sebke na Expu 2020. A ne le na družbenih omrežjih, slovenski paviljon je postala ena najbolj priljubljenih točk na celotni razstavi.
Zgovorne so številke, saj se slovenski paviljon na koncu razstave, velikosti 4,38 kvadratnega kilometra, spogleduje s končno bilanco milijona obiskovalcev v zadnjih šestih mesecih.
Čeprav je bil slovenski paviljon v bistvu usmerjen v poslovno mreženje, je privabljal zanimanje številnih mimoidočih. "Tu so ljudje, ki Slovenijo poznajo, in tisti, ki je ne, želeli smo pripraviti predstavitev za vse in poželi smo precejšnje navdušenje. Poznam primere, ko so prebivalci Dubaja prišli v naš paviljon in takoj po prihodu domov rezervirali letalske vozovnice za obisk Slovenije," je za MMC dejal generalni komisar Republike Slovenije za mednarodno razstavo Expo Matic Volk.
Pod črto je Expo za Slovenijo prinesel največjo celostno predstavitev države do zdaj. Paviljon bo po Expu postal del poslovnega področja in bo nudil prostor zagonskim podjetjem, ki bodo iskala priložnost na tem trgu. "Želimo si, da bi bili tudi člani slovenske gospodarske zbornice in slovenskega kluba podjetnikov čim bolj vključeni in bi se dejavno vključili v program paviljona. Želimo si, da bi to postal prostor, kjer bi se lahko srečevali Slovenci," je poudaril Volk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje