Vipavska regija, ki gotovo spada med turistične bisere Slovenije, se prav tako predstavlja v Londonu. Foto: Radio Koper/Ivana Zajc
Vipavska regija, ki gotovo spada med turistične bisere Slovenije, se prav tako predstavlja v Londonu. Foto: Radio Koper/Ivana Zajc

Vodilna borza turistične industrije WTM London se osredotoča na vnovično povezovanje, prenovo in inovacije po pandemiji covida-19.

Letošnja borza je največji dogodek v tej panogi od izbruha pandemije. Prireditelji pričakujejo več tisoč udeležencev. Razstavljajo ponudniki iz več kot 100 držav, med kupci pa so registrirani poslovneži iz več kot 140 držav in regij, so zapisali.

Po oceni Slovenske turistične organizacije izvedba v živo na londonskem sejmišču Excel predstavnikom poslovne turistične javnosti z vsega sveta ponuja edinstveno priložnost za srečanja, mreženje, pogajanja ter sklepanje poslov na enem mestu.

Na slovenskem razstavnem prostoru se predstavlja 13 slovenskih turističnih podjetij in organizacij, in sicer Bled Rose Hotel, Charming Slovenia, Fabula Tours, Happy Tours DMC, Julijske Alpe, Kompas DMC, Turizem Ljubljana, M tours Bled DMC, Orel Travel, Palma Travel DMC, Sava Hotels & Resorts, Van Gogh DMC in Vipavska dolina, so navedli v STO-ju.

Virtualna izvedba borze 8. in 9. novembra pa bo tudi tistim, ki se dogodka v živo ne morejo udeležiti, zagotovila možnost za poglobitev obstoječih in pridobitev novih poslovnih stikov ter izmenjavo svežih informacij. Spletne izvedbe dogodka se bosta udeležila tudi Postojnska jama in turistična agencija ITT, dodajajo na STO-ju.

Sorodna novica Lonely Planet v letu 2022 priporoča obisk desetih držav, na petem mestu Slovenija

Slovenija poudarja trajnostni razvoj
Vsebinski poudarek letošnje slovenske predstavitve je na trajnostnem razvoju, ki je prepričal uredništvo popotniškega vodnika Lonely Planet, da je Slovenijo vključil na lestvico najboljših destinacij za leto 2022. Glavni partner slovenskega nastopa je Ljubljana z uvrstitvijo Plečnikovih mojstrovin na Unescov seznam, še posebej pa je izpostavljena napoved aktivnih doživetij na prostem in športnega turizma.

Lani se je virtualne borze WTM udeležilo več kot 10.000 sodelujočih, ki so se sestali na 24.000 predhodno dogovorjenih videosestankih.