Novinar Lonely Planeta Mark Baker je Slovenijo obiskal junija v sklopu študijskega potovanja, ki ga je STO pripravil z združenjem Aktivna Slovenija. Prispevki, ki v ospredje postavljajo neokrnjeno pokrajino Slovenije, bodo bralcem na voljo na kanalih Lonely Planeta, njihova vidnost pa je podprta s slikovnimi prikazi in pasicami.
Prispevki bralca popeljejo skozi naravne lepote Slovenije tudi v manj prepoznanih turističnih destinacijah. V treh člankih avtor izpostavlja Bohinj z okolico, vzhodno Slovenijo z Mariborom in Ptujem ter Koroško s kolesarjenjem pod Peco. Slovenijo predstavljajo kot zeleno, aktivno in zdravo destinacijo za petzvezdična doživetja.
"Lonely Planet je svetovna blagovna znamka z več kot 50-letno tradicijo na področju popotniškega turizma in potovanja na splošno, zato s kampanjo s to svetovno prepoznano založbo krepimo ugled Slovenije kot destinacije edinstvenih naravnih lepot, ki vabijo k aktivnemu oddihu," je navedla direktorica STO-ja Maja Pak.
Sloveniji naziv "best in travel 2022"
Lonely Planet je v svoji zgodovini izdal več kot 150 milijonov vodnikov, ima zveste bralce in sledilce, mesečno ima spletna stran 15 milijonov ogledov, na družbenih omrežjih ima več kot 12 milijonov sledilcev, ciljna skupina pa so popotniki z višjim dohodkom, je še dodala.
"Slovenija je izjemna destinacija in je bila tudi na podlagi tega izbrana kot priporočena destinacija, to je za podelitev naziva 'best in travel 2022'," pa je dejal Tom Hall iz Lonely Planeta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje