Zlata priznanja je Slovenija prejela za glasbo v promocijskem videu Feel Slovenia Business Date, za tiskan vodnik Slovenija na prostem Slovenia Outdoor, za promocijsko kampanjo Tour de France ter za spletno stran Taste Slovenia.

S srebrom pa so bili nagrajeni promocijski video Time to stay home – Turn to nature and dream, komunikacijska platforma odgovornih potovalnih standardov Green & Safe ter inovacija IGTV Feel Slovenia.

"Veseli in ponosni smo, da je vseh sedem prijavljenih kampanj in komunikacijskih orodij Slovenske turistične organizacije v okviru prestižnega mednarodnega tekmovanja The Golden City Gate prejelo zlata in srebrna priznanja. Nagrade strokovne komisije z ene najpomembnejših svetovnih turističnih borz potrjujejo pravilnost naših usmeritev v sodobna, digitalizirana in inovativna komunikacijska orodja in vsebine," je prejem nagrad komentirala direktorica STO-ja Maja Pak.

Ne nazadnje je bila s svojim promocijskim videom I go with the flow. My Soča Valley z zlatom nagrajena tudi destinacija Posočje.

Skupno je bilo sicer v tekmovanju prijavljenih 121 del iz 23 držav, zato je velika bera nagrad po oceni Pakove velik uspeh za promocijo slovenskega turizma. "Trajnostno in varno ravnanje, ki ga v slovenskem turizmu komuniciramo z odgovornimi potovalnimi standardi in znamko Green & Safe, ki je tudi med nagrajenimi deli, je ključnega pomena v odločitvah turistov med krizo in po njej. Hkrati pa nagrade prepoznavajo konsistentnost promocije in razvoja turizma v skladu z vrednotami znamke I Feel Slovenia in razumevanje nove situacije in sprememb v vedenju potrošnikov, ki jih želimo obravnavati," je še prepričana.

Na STO-ju so poudarili še, da nagrajena vrhunska in inovativna komunikacijska orodja in kampanje pritegnejo pozornost mednarodnih medijev, poslovne in preostalih javnosti.