Slovenska turistična borza destinacije predstavlja organizatorjem potovanj pretežno iz tujine in turističnim agentom, ki jih nato predstavljajo naprej turistom. Foto: MMC RTV SLO/Miha Zavrtanik
Slovenska turistična borza destinacije predstavlja organizatorjem potovanj pretežno iz tujine in turističnim agentom, ki jih nato predstavljajo naprej turistom. Foto: MMC RTV SLO/Miha Zavrtanik

Slovenska turistična borza velja za osrednji poslovni dogodek slovenskega turizma. Zaradi narave letošnje izvedbe bo potekala pod imenom Slovenian Incoming WorkshopSIW oz. Boutique Tour.

Zasnovo študijskih potovanj so v Slovenski turistični organizaciji, ki organizira SWI, prilagodili tako, da se bodo slovenski ponudniki turističnih storitev na različnih lokacijah s tujimi gosti srečali na bolj neformalen način. Tuji organizatorji potovanj in turistični agenti se bodo pri tem razdelili v več skupin glede na predhodno izbrano destinacijo enodnevnega študijskega potovanja, so pojasnili na STO-ju.

Lokacijo za srečanje s tujimi partnerji v okviru njihove študijske ture si bodo lahko izbrali tudi slovenski turistični ponudniki. Domači udeleženci borze si bodo v okviru SWI-ja lahko izbrali en dan, medtem ko bodo tuji partnerji izbrali dve turi, po eno na dan.

Pomen in vlogo SIW-a pri promociji in trženju slovenske turistične ponudbe bosta na torkovi novinarski konferenci na Ljubljanskem gradu predstavila državni sekretar na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Simon Zajc in direktorica STO-ja Maja Pak. Dotaknila se bosta tudi aktualne tematike slovenskega turizma.